کد خبر: 920148
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
با جعل رأی دادستان کل کشوراتفاق افتاد ؛
کلاهبرداری با جعل رأی دادستان کل کشور شخصی که با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری و جعل رأی دادستان کل کشور از 2 نفر مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلان از اصفهان سرهنگ "غلامرضا هاشمي زاده" با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام شکایت 2 نفر مبنی بر كلاهبرداري از آنان، موضوع دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، متهم با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری از 2 نفر از اعضای خانواده یکی از زندانیان مبلغ 5 میلیارد ریال بابت آزادی وی دریافت و رأی دادستان کل کشور مبنی برآزادی زندانی را به این خانواده می دهد که پس از مراجعه آنها به دادگستری متوجه جعلی بودن رأی صادره می شوند.

سرهنگ هاشمی زاده بیان داشت: با توجه به اینکه فرد کلاهبردار متواری شده بود و هیچ گونه نشانه ای از وی وجود نداشت، تحقیقات گسترده در این زمینه صورت گرفته و سرانجام پس از چندین ماه کار شبانه روزی و انجام اقدامات علمی، مخفیگاه متهم در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: با شناسایی متهم، مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل مذکور اعزام و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمي زاده خاطر نشان کرد: این کلاهبردار در بازجويي اوليه با توجه به شواهد و دلايل موجود به يك فقره كلاهبرداري به مبلغ 5 ميليارد ريال و جعل رأی دادستان کل کشور اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان اردستان در پایان بیان داشت: متهم دستگير شده به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحويل مراجع قضائي شهرستان شده و با قرار صادره روانه زندان شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار