کد خبر: 920123
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
مخفیگاه متهم را به پلیس نشان دهید

تلاش‌های پلیس تهران برای بازداشت قاتل کلاه به سر که متهم است پیرزن تنها را در خانه ویلایی اش در شمال پایتخت به قتل رسانده و اموال او را سرقت کرده همچنان در جریان است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۷ روز سه‌شنبه، ۱۷‌مرداد سال قبل مأموران کلانتری‌۱۰۱ تجریش قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل تهران را از قتل زنی سالخورده در خانه اش با خبر کردند. لحظاتی بعد از حادثه بازپرس به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی تهران در محل حاضر شد. محل حادثه خانه‌ای ویلایی بود که حادثه آتش‌سوزی در آن اتفاق افتاده و آتش‌نشانان موفق به مهار آتش شده بودند. امدادگران همچنین پیکر نیمه‌جان صاحبخانه که زنی ۸۰‌ساله به نام گوهر بود را به بیمارستان منتقل کرده بودند. گوهر، اما بعد از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت جانش را از دست داده بود.
در اولین بررسی‌ها معلوم شد که عامل حادثه ابتدا زن ۸۰‌ساله را با اصابت جسم سخت به سرش مجروح کرده و برای پنهان کردن جنایت خانه را به آتش کشیده است.
در اولین گام پرستار خانگی پیرزن مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: مقتول از ۱۰ سال قبل به دنبال فوت شوهرش تنهایی در خانه زندگی‌می‌کرد و فرزندانش هم در خارج از کشور زندگی می‌کنند. من و خانواده‌ام هم از چند سال قبل به عنوان پرستار خانگی از پیرزن مراقبت می‌کنیم. یک روز قبل از حادثه لوله آب حیاط ترکید برای همین با سازمان آب تماس گرفتم و امدادگران برای تعمیر به خانه آمدند. وی در توضیح حادثه گفت: ساعتی قبل از حادثه من خانه را ترک کرده بودم که گوهر تماس گرفت و گفت: مردی با معرفی خودش به عنوان مأمور آب وارد شده و او را مجروح کرده‌است. من هم به سرعت خودم را به خانه رساندم و متوجه آتش‌سوزی شدم و امدادگران و پلیس را با خبر کردم.
پرستار خانگی در پاسخ به این سؤال که آیا مقتول در خانه پول و طلا نگه می‌داشت یا خیر گفت که او اموال با ارزش خود را در صندوق امانات بانک نگه می‌داشت.
در حالی که تحقیقات پلیس در جریان بود چند روز قبل در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و تصویر به دست آمده از آیفون خانه مقتول تصویر مردی حدوداً ۳۰‌ساله لاغراندام با کلاه نقابدار را به دست آوردند. کارآگاهان احتمال دادند که متهم با معرفی خودش به عنوان مأمور آب وارد شده و بعد از سه‌ساعت در حالی که بسته‌ای بزرگ به همراه داشت از محل خارج شده است. وقتی تصاویر مظنون حادثه به پرستار خانگی نشان داده شد او گفت که مرد ناشناس را نمی‌شناسد.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم به دستور بازپرس صادر شده است و کسانی که موفق به شناسایی او شده‌اند اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۲۸ در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار