کد خبر: 920121
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
مجرم سابقه‌دار که متهم است پسر نوجوان را ربوده و در خانه‌اش به او تعرض کرده است بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، دو روز قبل مردی همراه پسر ۱۳‌ساله‌اش وارد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی شد و بازپرس را از ماجرای سیاه باخبر کرد. او گفت: مردی که در همسایگی‌شان زندگی می‌کند پسر نوجوانش را فریب داده و به او تعرض کرده است. پسر نوجوان هم توضیح داد: من ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته در راه بازگشت از باشگاه بودم که با بهزاد که در همسایگی ما زندگی می‌کند مواجه شدم. او که مقابل خانه‌شان ایستاده بود من را صدا زد. وقتی به او نزدیک شدم ناگهان دستم را گرفت و به زور من را به داخل خانه‌شان کشاند. او با تهدید من را به آپارتمانش در طبقه دوم برد و پس از قفل کردن در به زور تعرض کرد. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور قاضی محمدی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. کارآگاهان صبح دیروز راهی خانه بهزاد شدند. بهزاد که از حضور پلیس باخبر شده بود تلاش کرد از راه پشت بام فرار کند، اما بازداشت شد.
بعد از آن بود که پسر نوجوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرد. در شاخه دیگری از بررسی‌ها سوابق بهزاد بررسی و مشخص شد که او هفت‌سال قبل به اتهام زورگیری بازداشت شده و به زندان افتاده بود. همچنین مشخص شد که او از مدت‌ها قبل در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کند.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به دستور بازپرس، تحقیقات بیشتر از متهم در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار