کد خبر: 919915
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
رفتن به میان افراد معترض و حرف زدن با آن‌ها در میان یک اعتراض خیابانی که بعضاً شعار‌های تندی هم در آن داده می‌شود، برای یک مقام حکومتی کار ساده‌ای شاید نیست. اما این دقیقاً کاری بود که فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام روز پنج‌شنبه در شهر مشهد انجام داد. افراد معترض خواستار حضور استاندار در میان جمع خود بودند که خواسته‌شان جوابی نگرفت. اما فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام به جمع آنان رفت، پای حرف‌هایشان نشست و فضا را آرام کرد. از طرفی تلاش ضدانقلاب برای به آشوب کشاندن حضور مردم هم ناکام ماند و مردم درد دل‌های خود را با سردار نظری در میان گذاشتند.
گرچه بسیاری از مسئولان پشت تریبون سخنرانی از لزوم شنیدن حرف مردم می‌گویند و حتی تلاش شد در راستای رسمیت بخشی به اعتراضات مردم، مکان‌هایی برای برگزاری تجمعات اعتراضی در نظر گرفته شود، اما به وقتش وقتی صدای اعتراض بلند می‌شود، خبری از این مسئولان برای شنیدن اعتراض مردم نیست و سخنرانی‌ها در مدح و لزوم شنیدن صدای مخالف در همان پشت تریبون باقی می‌ماند. کاش این اقدام سردار نظری الگویی برای باقی مسئولان باشد تا صدای اعتراض را نه فقط در حرف که در عمل هم بشنوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
حالا اینهم شنید چه اتفاقی افتاد؟ مرغ ارزون شد یا گوشت یا کرایه یا آب و برق تلفن یا خودرو یا کفش لباس و ...... ؟ دلتون خوشه خبر خاصی ندارید با پول دولتی هم کار می کنید باید هم چنین اراجیفی را منتشرکنید
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
اظهار نظر بعضی مقامات سیاسی ومذهبی که صدایشان در این پنجسال در نیامده بود بعنوان دلسوز مردم فقط اعصاب را خراب میکند ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار