کد خبر: 919753
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
پسر جواني كه متهم است در جريان انتقام از قتل پدر و برادرش، عموي خود را به قتل رسانده بود به مرگ محكوم شد.

به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از بيست و دوم بهمن‌‌سال‌90 با قتل مرد ميانسالي به نام احمد در شهرستان واوان آغاز شد. بعد از آن بود كه مأموران پليس در جريان بررسي‌هاي خود برادر‌زاده مقتول را كه ايرج نام داشت بازداشت كردند. او در تحقيقات پليس به قتل عمويش اعتراف كرد و گفت: «عمويم به رابطه من و همسرش مظنون شده بود به همين دليل چند ماه قبل همسرش را وادار كرد با پوشيدن لباس مردانه مرا به قتل برساند، اما شب حادثه پدر و برادرم به قتل رسيدند. وقتي از عمويم شكايت كردم او كه با قرار وثيقه آزاد شده بود و با دوستم حسن همدست شد تا مرا به قتل برساند. روز حادثه حسن و عمويم را تا واوان تعقيب كردم. حسن مشغول كندن قبر بود تا جسد مرا بعد از قتل دفن كند كه عمويم متوجه من شد. من هم به او شليك كردم.»
بعد از توضيحات متهم، دوست او حسن 28‌ساله نيز بازداشت شد اما جرمش را انكار كرد و گفت: «نمي‌دانستم ايرج ما را تعقيب مي‌كند تا اينكه با شنيدن صداي گلوله متوجه ماجرا شدم. در قتل نقشي نداشتم.»
پرونده دو متهم به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و در اولين جلسه محاكمه، ايرج از اتهام رابطه نامشروع با همسر عمويش تبرئه شد، اما به اتهام قتل عمد به قصاص محكوم شد. حسن نيز به اتهام معاونت در قتل به 15سال حبس محكوم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار