کد خبر: 919442
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
طی سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از آزمون 688 نمونه از واحدهای تولیدی و خدماتی در آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد آذربایجان غربی طی سه ماهه سال جاری خبر داد.

منصور جلایر با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۱۷ مورد صدور، تمدید و ابطال تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار اداره کل استاندارد استان صورت گرفته است، اظهار داشت: از این تعداد 8 مورد مربوط به صدور، 8 مورد مربوط به تمدید و 1 مورد مربوط به ابطال بوده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی ادامه داد: مجموع تائید صلاحیت معتبر آزمایشگاه‌ های همکار اداره کل استاندارد آذربایجان غربی تا این مقطع برابر با ۸۲ مورد می‌باشد.

وی از آزمون ۶۸۸ نمونه از واحدهای تولیدی و خدماتی در آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد آذربایجان غربی در سه ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد آزمون، ۶۹ مورد در آزمایشگاه غذایی، ۳۹ مورد در آزمایشگاه بسته بندی سلولزی و نساجی، ۱۲ مورد در آزمایشگاه انگ فلزات گرانبها، ۴ مورد در آزمایشگاه مکانیک برق، ۱۶۹ مورد در آزمایشگاه شیمیایی و ۴۳ مورد در آزمایشگاه مصالح ساختمانی مورد آزمون قرار گرفته اند.

جلایر با اشاره به انجام ۶۸۸ مورد بازدید از واحدهای خدماتی و تولیدی سطح استان بیان کرد: همچنین ۵۵ مورد بازدید نیز توسط آزمایشگاه های همکار اداره کل استاندارد آذربایجان غربی در سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفته است و تعداد بازدید از اصناف ۶۷ مورد به روز می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر