کد خبر: 919407
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
رئیس پلیس پایتخت خبر داد
تحقیقات پلیس تهران و مقام‌های قضایی از متهمان هفت پرونده بزرگ مفاسد اقتصاد که در زمینه واردات غیرقانونی خودرو‌های لوکس، اخلال در بازار ارز و سکه فعالیت می‌کردند در پلیس تهران مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.
به گزارش خبرنگار ما، این خبر را سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز گذشته در جمع سرکلانتران، رؤسا و معاونان عملیات کلانتری‌های تهران اعلام کرد و توضیح داد که متهمان این پرونده‌ها در زمینه‌های خودرو، ارز و سکه اقدامات مجرمانه مرتکب شده‌اند که تحقیقات از آن‌ها تحت نظارت مقامات قضایی در پلیس تهران بزرگ در جریان است و آنچه در رسیدگی به این پرونده‌ها از نظر پلیس مهم است، سرعت عمل، هوشمندی و اقتداری است که ما در مقام ضابط در حال انجام تکلیف می‌باشیم.
رئیس پلیس پایتخت همچنین در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه امنیت یکی از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین موضوعاتی است که زندگی انسان در سایه آن می‌تواند جریان داشته باشد، تأکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهمترین ارکان امنیت کشور، اجازه نمی‌دهد کسی امنیت مادی و روانی مردم را به مخاطره بیندازد.
سردار حسین رحیمی گفت: امنیت تأثیرات بنیادی و اساسی بسیاری را در زندگی فردی و اجتماعی انسان به همراه دارد. امنیت به معنای «آرامش روانی فردی و آرامش عمومی اجتماعی» است تا بدانجا که در نبود امنیت، حتی با وجود توانایی و انگیزه در میان افراد یک جامعه، امکان فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خدماتی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: امروز نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهمترین ارکان امنیت کشور، در صف نخست برخورد با ناهنجاری‌های اقتصادی، اجتماعی و... عزم خود را جزم کرده است تا به عنوان خدمتگزارانی امین تلاش کند تا از ارزش‌ها و سرمایه‌های مادی و معنوی مردم عزیزمان دفاع نماید و اجازه ندهد کسی امنیت مادی و روانی مردم را به مخاطره بیندازد.
رئیس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: روزانه همکاران من در حوزه‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر در حوزه برخورد با سوداگران مرگ، با تمام وجود تلاش می‌کنند تا مانع از ورود افیون ویرانگر مواد مخدر و توزیع آن در جامعه شوند؛ چراکه باور داریم پدیده شوم اعتیاد بلایی خانمانسوز است.
سردار رحیمی با تأکید بر اینکه امروز موضوع اقتصاد از جمله مهمترین موضوعات مبتلا به کشور است در این حوزه ما با موضوع قاچاق کالا برخورد جدی داشته‌ایم و اجازه نخواهیم داد کسی با قاچاق کالا و ارز چرخه اقتصاد این کشور را متوقف کند، اظهار داشت: در حوزه پلیس آگاهی همکاران من با رشادت در مقابل ناهنجاری‌های اقتصادی، قاچاق و... ایستاده‌اند و برای دفاع از حریم اقتصادی کشور با سوداگرانی که در بازار ارز کرور کرور سرمایه این مرز و بوم را چپاول می‌کنند لحظه‌ای از پای ننشسته‌اند که در این مسیر هم توفیقات مهمی هم داشته‌اند.
وی با تأکید بر لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش بیان داشت: در حوزه پلیس امنیت عمومی بحمدالله همکارانم در این حوزه توانسته‌اند با برخورد قاطعانه با افرادی که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره می‌اندازد در اجرای چندین طرح مختلف نشان دهند که اجازه نخواهند داد کسی کوچکترین خللی در امنیت مردم ایجاد کند و با برهم زنندگان امنیت با شدت و حدت برابر قانون برخورد خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار