کد خبر: 919405
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
استاد گیتار که دختر نوجوان را به بهانه ضبط صدا در استودیو مورد آزار قرار داده بود، به تبعید و شلاق محکوم شد.
به گزارش خبرنگار ما، اردیبهشت‌ماه امسال زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس از مرد همسایه‌شان به اتهام آزار دختر نوجوانش شکایت کرد. او در توضیح به مأموران گفت: «در همسایگی ما مرد مجردی به نام آرش زندگی می‌کند که استاد گیتار است. او به تازگی به ساختمان ما آمده بود و هر شب صدای گیتارش را می‌شنیدیم. مدتی بود که دختر ۱۶‌ساله‌ام مهوش به نواختن گیتار علاقه‌مند شده‌بود برای همین با مرد همسایه صحبت کردم تا گیتار را به دخترم آموزش دهد.»
زن جوان ادامه داد: «دخترم هر هفته به خانه آن مرد می‌رفت و آموزش گیتار می‌دید. کم کم احساس کردم رابطه آن‌ها با هم صمیمی شده است تا اینکه چند روز قبل وقتی مهوش به خانه آمد، دیدم حال طبیعی ندارد و بسیار ترسیده بود. از او سؤال کردم که با گریه گفت: استادش او را آزار داده است. مهوش در این چند روز فقط گریه می‌کند و وقتی از او خواستم به اداره پلیس بیاید حاضر نشد برای شکایت همراهم باشد.»
با شکایت زن جوان، دختر نوجوان تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «در رفت و آمد‌های به خانه استاد گیتار، او ابراز علاقه کرد، اما اهمیتی ندادم و فکر نمی‌کردم قصد اذیت و آزار داشته باشد تا اینکه روزی به بهانه ضبط صدا در استودیو از من خواست همراهش به خارج از تهران بروم. قبول کردم، اما بعد متوجه شدم دروغ گفته و قصد آزارم را داشته است.»
بعد از توضیحات شاکی و مادرش، دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد. با تأیید کارشناسان پزشکی قانونی مرد ۴۸‌ساله شناسایی و بازداشت شد، اما او جرمش را انکار کرد تا اینکه بنا به شواهد و قرائن موجود وی روانه زندان شد و پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در اولین جلسه محاکمه در همان شعبه به ریاست قاضی کیخواه که پشت در‌های بسته و غیرعلنی برگزار شد، متهم در جایگاه قرار گرفت و با انکار جرمش در دفاع از خود گفت: «مهوش به موسیقی علاقه‌مند بود و اصرار داشت برای یکبار هم که شده با هم به استودیوی ضبط صدا برویم و با میل خودش به آنجا آمد، اما او را آزار ندادم و نمی‌دانم شاکی چرا این ادعا را کرده است.» او درباره تأیید گزارش پزشکی قانونی سکوت کرد. در پایان بعد از آخرین دفاع متهم، هیئت قضایی بعد از شور، متهم را با توجه به نظریه پزشکی قانونی و مدارک موجود در پرونده به ۱۰۰‌ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار