کد خبر: 919115
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
شرکت ذوب آهن اصفهان؛
ذوب آهن اصفهان موفق شد در دومین همایش مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی کشور ، رتبه برنز در حوزه زیست محیطی را کسب نماید . این جایزه در حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی ، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران سازمان ها و شرکت های بزرگ کشور به دکتر احسان دشتیانه معاون بازاریابی و فروش شرکت اهدا ء شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،دومین همایش جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای تهران ۲ مرداد ماه برگزار گردید .

این جایزه بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی موسسه هم آورد با حضور ارزیاب موسسه مذکور در شرکت و انجام ممیزی های مختلف به ذوب آهن تعلق گرفت .

دکتر احسان دشتیانه معاون بازاریابی و فروش شرکت پس از دریافت این جایزه از دست وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسئولیت اجتماعی شرکت ها بسیار وسیع و گسترده است و تلاش برای اجرای این مهم باعث ارتقاء و موقعیت شرکت می شود وپاسخگویی شرکت مختص سهامداران نیست بلکه در مقابل کارمندان ، منطقه و جامعه و حتی محیط زیست نیز مسئول می باشند .

وی اخلاق مدار بودن را لازمه مسئولیت اجتماعی شرکت ها دانست و یادآور شد : پایبند بودن به اخلاقیات، رسالت شرکت ها می باشد .در واقع شرکت های اخلاق مدار در قلب مردم جای دارند . لذا توجه به مسئولیت اجتماعی نوعی برندسازی می باشد و سرمایه گزاری برای آینده محسوب می شود .

معاون بازاریابی و فروش شرکت گفت: سرمایه گزاری درفعالیتهای اجتماعی باعث پایداری صنعت و درآمدزایی می شودو همچنین روحیه کارکنان و بهره وری را نیز افزایش می دهد و تجربیات جهانی نشان داده است که شرکت هایی که در این حیطه عملکرد مثبتی داشته اند بیشتر مقبولیت داشته و از برندهای خوب محسوب می شوند . وی خاطرنشان ساخت : ذوب آهن اصفهان نیز با اقدامات موثر همواره سعی کرده این مسئولیت را به نحو احسن به انجام رساند.

شایان ذکر است که ذوب آهن اصفهان رتبه برنز حوزه زیست محیطی با عنوان روش های خلاقانه و بهینه سازی استفاده از منابع و ارائه راه کار جهت کاهش آب مصرفی را کسب کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر