کد خبر: 918660
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
دانش آموزان شهرستان های استان تهران برای همدردی و نشان دادن مظلومیت کودکان بی دفاع و مظلوم یمن و مخالفت با تجاوز رژیم سعودی به این کشور یک کیلومتر نقاشی می کشند.

معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: در حاشیه ویژه برنامه دانش آموزی «طعم جبهه» ایستگاه نقاشی با موضوع حمایت و همدردی با کودکان یمن برپا و با استقبال چشمگیر دانش آموزان رو به رو شده است.

ساسان والی زاده افزود: صدها دانش آموز با حضور در این ایستگاه ،نقاشی های خود را برای کودکان یمن می کشند تا نشان دهند که به یاد آنان هستند و هیچ وقت درد و رنج همسالان مسلمان خویش را در یمن فراموش نخواهند کرد.

او  ادامه داد : کودکان یمن قربانیان اصلی کینه توزی و قساوت سعودیها هستند و تاکنون هزاران کودک یمنی در بمبارانهای روزانه ارتش سعودی کشته یا زخمی شده اند و حمایت از مردم مظلوم یمن و اعلام انزجار از قساوت های رژیم سعودی وظیفه هر انسان آزاده ای است.

گفتنی است اردوهای دانش آموزی«طعم جبهه» به همت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور پنج هزار دانش آموز استان تهران از 17 تیرماه آغاز شده و تا 28 مرداد ماه ادامه دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار