کد خبر: 918520
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
روز یکشنبه برگزار می شود
مراسم تجلیل از مرتضی آخوندی یکی از کهنه کارترین ناشران کشور در چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش جوان، این مراسم به همت خانه کتاب، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و دیگر تشکل های نشر کشور، عصر روز یک‌شنبه هفتم مرداد در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

در این مراسم احمد مسجد جامعی و محمد حسین صفارهرندی دو وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی حاضر خواهند بود. همچنین حسین استاد ولی، مؤلف، محقق، مترجم و مصحح در حوزه علوم قرآنی و مصطفی زمانی، مدیر باسابقه نشر پیام آزادی و انتشارات زیارت از دیگر سخنرنان این مراسم هستند.

مرتضی آخوندی متولد 1321، فعالیت حرفه ای در حوزه نشر را در سال 1339 آغاز کرد. او با پیروی از پدرش مرحوم حاج شیخ محمد آخوندی موسس انتشارات دارالکتب الاسلامیه، توانست طی چند دهه تلاش در سمت مدیر این انتشارات، کتب ارزشمند بسیاری را از نویسندگان برجسته و عالمان بزرگ، به بازار نشر و علاقه مندان کتاب عرضه کند. وی با 76 سال سن همچنان در این عرصه به عنوان یکی از با سابقه ترین ناشران خصوصی کشور مشغول کار است.

عموم اهالی نشر و دوست داران کتاب و کتابخوانی می توانند روز یکشنبه 7 مرداد از ساعت 17 تا 19 در سالن همایش های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی به نشانی: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین ولیعصر (عج) و فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر جنوبی، شماره 1176، در این مراسم شرکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار