کد خبر: 918510
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
همزمان با دهه کرامت انجام شد:
سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی با حضور و استقبال گسترده مردم هنردوست اسلامشهر برگزارشد .
محمدرضا عباسی

همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا (ع) ، سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی با حضور5گروه برگزیده موسیقی داخلی ویک گروه برگزیده بین المللی ماه با استقبال گسترده اهالی فرهنگ وهنر، مسئولان شهرستان اسلامشهردرسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. 

در این مراسم سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با عرض تبریک دهه کرامت، میلاد مسعود امام رضا(ع) وحضرت معصومه (س) به میهمانان وهنرمندان حاضر درمراسم، از استقبال و حضور پرشور علاقمندان تقدیر وتشکر نمود وافزود:بسیارمشعوف وخرسندیم که ،برای دومین بار در خدمت شما بزرگواران درجشنواره آواها ونواهای رضوی که ازجمله برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است،هستیم .

حسینی بیان کرد:سال گذشته با لطف وعنایت پروردگار وحمایت بی دریغ دوستداران فرهنگ و هنر برنامه ای بی نظیر وباشکوه بعد از سالها توقف اجرای موسیقی زنده در سطح شهرستان  اسلامشهر برگزار شد که، خود انگیزه ای مضاعف را برای دست اندرکاران فراهم ساخت تا امسال نیز میزبانی این جشنواره را در این شهرستان برعهده بگیرند.

وی افزود:ازسال گذشته تا کنون شاهد اتفاقات و رویدادهای بسیارمثبت وامید بخشی درسطح شهرستان در زمینه موسیقی بودیم ،برگزاری کنسرت موسیقی سنتی  که در شهریور ماه 96 توسط گروه بانوان در این سالن برپا شد، برگزاری چند کنسرت توسط مؤسسات فرهنگی – هنری شهرستان و برگزاری کنسرت موسیقی مشق عشق در اسفند ماه 96 از دیگر برنامه های  اجرا شده است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اسلامشهر تاکید کرد:درسالجاری  روز 24 مرداد ساعت 20 در سینما فجر نیز کنسرت گروه موسیقی سوچلا وابسته به انجمن موسیقی شهرستان در سینما فجربرگزار می شود.

وی باقدردانی از همکاری و همراهی برگزارکنندگان این جشنواره ،خاطرنشان کرد:حمایت همه دوستان و عزیزانی که در سطح استان تهران و شهرستان اسلامشهر ،دلسوزانه در این مسیرهمگام و همراه ما بودند ،ما را به برگزاری چنین برنامه هایی تشویق و دلگرم تر می  نماید.

در سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی گروههای مولانا از استان (خراسان رضوی) ، گروه نوای رحمت از استان (کردستان) گروه نوای سیمره از استان (لرستان ) گروه عاشیقلار از (آذربایجان شرقی) تکخوانی محمد رضا اسحاقی از (مازندران )، گروه ممد اف از (جمهوری آذربایجان) هنرنمایی نمودند.

پخش کلیپ هایی در مدح امام رضا (ع) ، مراسم تقدیر و تجلیل از سرپرستان گروههای حاضر در مراسم و نی نوازی مسئول انجمن موسیقی شهرستان از دیگر بخشهای این جشنواره بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر