کد خبر: 918362
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
مجموعه اخبارپلیس اصفهان فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر :
فرمانده انتظامي شهرستان "خميني شهر" از دستگيري یک خانم سارق كه به صورت ماهرانه اي از طلا فروشي هاي شهرستان سرقت مي كرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرهنگ "علي جعفري نژاد" اظهار داشت: در پي اطلاعات واصله مبني بر وجود سارق طلاجات در یک طلافروشی ، ماموران کلانتري 14 با حضور به موقع موفق شدند زن سارقي كه در حال سرقت بود را دستگير کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسي از کیف این خانم سارق تعداد 3 جفت گوشواره که به طرز بسيار ماهرانه اي زیر کیف جاساز کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر تصريح کرد: متهم در تحقيقات اوليه به بزه خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ جعفري نژاد در پايان از متصديان واحد هاي صنفي طلا فروشي ها خواست:حتماً از قفل هاي مخفي و كنترل دار استفاده کنند ، به گونه اي برنامه ريزي كنيدكه در زمان پهن كردن و همچنين جمع آوري ويترين كسي نزد شما حضور نداشته باشد ، مراقب باشيد به هنگام خريد، جواهرات شما را با بدل معاوضه نکنند ، به هنگام مراجعه خانم هايي كه با روبند در محل كار شما حاضر مي شوند جانب احتياط را بيشتر در نظر بگيريد در ورودي مغازه به خصوص طلافروشي ها، مي‌بايستي پس از ورود و خروج مشتري به طور اتوماتيك قفل شود دوربين‌هاي مدار بسته را در داخل و خارج از مغازه به طور محسوس و يا نامحسوس نصب کنید و از دوربين هايي با قابليت ثبت فريم به فريم و سرعت ضبط بالا استفاده کنید، از خريد اموال، اشياء و جواهرات بدون فاكتور و مدارك كافي از افراد ناشناس جداً خودداري و در زمان قطع برق، دقت و مراقبت كافي از مغازه داشته باشيد.

کشف 29 هزار نخ سیگار قاچاق در گلپايگان

فرمانده انتظامي شهرستان "گلپايگان" از کشف تعداد 29 هزار و 600 نخ سیگار و 21 بسته تنباکوی قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حسين بساطي" اظهار داشت : در راستاي مقابله با قاچاق کالا وارز، مأموران پليس آگاهي شهرستان گلپايگان طرح بازديد از صنوف را اجرا کردند.

وي افزود: در بازرسي از اين واحد صنفي تعداد 29 هزار و 600 نخ سیگار و 21 بسته تنباکوی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ بساطي ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ريالي كالاي کشف شده 150 ميليون ريال اعلام شده است.

اين مقام انتظامی در پایان با تاكيد بر اين موضوع كه قاچاق كالا تخريب اقتصاد داخلي است تصريح کرد: در اين راستا يک نفر دستگير که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

واژگونی پژو 405 در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو 405 در محور"شهرضا-سمیرم" و فوت 2 سرنشین آن و مجروح شدن 2 فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ "جواد درستکار" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو 405 در محور "شهرضا-سمیرم"، بلافاصله گروه بررسی تصادفات جاده ای به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی 2 سرنشین آن فوت و راننده و یک سرنشین نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

سرهنگ درستکار در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارید در مکانی امن توقف و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازید.#

سارق احشام حین سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان "اصفهان" از دستگیری سارقی که با اعمال زور و خشونت قصد سرقت 8 راس دام را داشت خبر داد.

سرهنگ "حسن یاردوستی" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک سارق خشن 8 راس دام را با استفاده از یک سواری 405 سرقت کرده و قصد متواری شدن را دارد ماموران کلانتری 29 به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام و موفق شدند سارق را قبل از متواری شدن دستگیر و احشام را به مالک بازگرداندند.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه سواری 405 این سارق نیز سرقتی بود بیان داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان به مالکان احشام توصیه کرد: محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و اگر با سارقی روبرو شدید حتی الامکان از درگیرشدن و انجام اعمال خودسرانه خودداری کنید و موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید.

کشف 82 کیلوگرم تریاک در نائین

فرمانده انتظامي شهرستان "نائین" از کشف مقدار 82 کیلو و 310 گرم ترياک در بازرسی از سواری پژو خبرداد.

سرهنگ "صادق کاظم زاد" اظهار داشت : ماموران انتظامی پاسگاه "چوپانان" شهرستان "نائین" حین کنترل ونظارت بر تردد خودروهای عبوری به یک سواری پژو مشکوک وآن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 82 کیلو و 310 گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نائين در پايان خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان موادمخدر برخورد قاطع و قانوني می کند و اجازه فعاليت به آنان نخواهد داد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار