کد خبر: 918209
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
باحضور مسئولین انجام شد:
کلنگ احداث نخستین پارک ویژه بانوان در شهرستان اسلامشهر در مجموعه پارک مدیریت بحران و اسکان اضطراری این شهر به زمین زده شد.
بهاره عشقی صابر

کلنگ احداث نخستین  پارک ویژه بانوان در شهرستان اسلامشهر با حضور امام جمعه، شهردار، اعضای  شورای اسلامی شهر وجمعی از مسئولین و بانوان شهرستان اسلامشهر، در مجموعه پارک مدیریت بحران و اسکان اضطراری  این شهر به زمین زده شد.

ارینب مسرور نایب رئیس  شورای اسلامی اسلامشهر، در آیین کلنگ زنی پارک بانوان ،طی سخنانی اظهار کرد: اسلامشهر یکی از شهرهایی است که فاصله ای  چندانی باشهرتهران ندارد  و شهروندان اسلامشهری  انتظار دارند که امکاناتی در خور شهری درنزدیکی تهران را داشته  و از آن بهره مند شوند.

مسرور افزود: بانوان اسلامشهری که بیش از نیمی از جمعیت از شهروندان را تشکیل می دهند، داشتن یک پارک اختصاصی را حق مسلم خود می دانند و یکی از خواسته های قانونی بانوان شهرستان داشتن  فضاها و مجموعه های فرهنگی ، ورزشی و رفاهی مختص  بانوان است.

تنها بانوی عضوپارلمان شهر اسلامشهر، تاکید کرد:شهرستان اسلامشهر ظرفیتهای مورد نیاز را برای ایجاد پارکی در شان بانوان دارد ،در دوره های قبل پارک فدک به طور غیر کارشناسی بعنوان پارک بانوان در نظر گرفته شده بود که هیچ گونه استفاده ای برای بانوان این شهرستان نداشت.

وی تصریح کرد:امیدواریم باهمکاری اعضای شورا که نمایندگان  مردم هستند و شهردار اسلامشهر که با جدیت و پشتکار تمام در حال خدمت به مردم است،بزودی و در کوتاه ترین زمان ممکن این پارک احداث  و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مصطفی سالاریان رئیس کمیسیون فرهنگی ،ورزشی وبانوان شورای اسلامشهر در سخنانی در این مراسم اظهار کرد :مکان فعلی تنها جای مناسب برای احداث پارک بانوان در شهرستان اسلامشهر که حدودپنجاه هزار مترمربع  فضا به آن اختصاص داده و به راحتی محصورمی  شود و مزاحم ساخت وساز دیگران شهروندان نیز نخواهد بود.

وی گفت: بانوان نگران امنیت محوطه پارک نباشند وبرای ورودی پارک ، دوگیت ورودی مجزا در نظر گرفته ایم تا  بانوان خانواده ها بتوانند در آرامش و امنیت ساعاتی در پارک بانوان به ورزش وتفریح بپردازندو دیگر اعضتای خانواده هم در محوطه  بیرونی از امکانات پیش بینی شده کمال استفاده را داشته باشند .

سالاریان  با اشاره به امکانات در نظر گرفته شده دراین پارک ،تاکید کرد:پارک بانوان در ضلع شمالی پارک مدیریت بحران و در زمینی به وسعت 48 هزار متر مربع  با تجهیزامکانات بروز و مدرن  احداث و دراختیار شهروندان قرار خواهد گرفت .

وی افزود:یست  دوچرخه سواری ،اسکیت، باند پیاده روی ، زمین بدمینتون،والیبال ، فوتبال و بسکتبال ، استخر شنای سر پوشیده ،میز پینگ پنگ ،آلاچیق و مهد کودک از جمله  امکاناتی است که برای بانوان در این پارک در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر اسلامشهر خاطرنشان کرد: با پیگیریهای بعمل آمده و حمایت های اعضای شورای شهر و شهردار انقلابی و پرتلاش اسلامشهر امیدواریم  عملیات احداث این پارک به سرعت پیشرفت داشته و در کوتاهترین زمان به بهره برداری برسد .

قابل ذکر است که پارک ویژه بانوان در ضلع شمالی پارک مدیریت بحران  و اسکان اضطراری  اسلامشهر و در زمینی به وسعت 48 هزار متر مربع  توسط سازمان مظر و سیمای شهری اسلامشهر احداث می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر