کد خبر: 918200
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: پیش بینی شده 2 هزار و 863 طرح اشتغال فراگیر با هدف رونق اقتصادی و رفع بیکاری در استان اردبیل اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قاسم رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تحقق این میزان اشتغال بیش از10 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شده که در صورت پرداخت این میزان تسهیلات 15 هزار اشتغال در این استان ایجاد می شود.
وی درباره اشتغال پایدار روستاییهم افزود: تاکنون 400 متقاضی در اشتغال روستایی با 2 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: تعدادی از این متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشده اند و ضروری است مدیران بانک ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
رحیمی با بیان اینکه طرح های تولیدی باید بخوبی مورد بررسی قرار بگیرند، اظهار داشت: طرح هایی باید مورد حمایت قرار گیرند که بتوانند زنجیره تولید را در روستا تکمیل کنند.
وی افزود: در جریان پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر بررسی توجیه مالی طرح از اختیارات بانک بوده و قرار شده یکی از اسناد ملکی یا مسکونی روستاییان ، سفته یا ضمانت های صندوق های صادرکننده از وثیقه های لازم برای دریافت تسهیلات باشد.
مدیرکل کار ، رفاه و تامین اجتماعی استان اردبیل همچنین اضافه کرد: برای اشتغال در روستاها دولت تسهیلات کم بهره به کارآفرینان روستایی در بخش های مختلف پرداخت می کند و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها اهتمام جدی در این ارتباط داشته باشند.
وی گفت: با راه اندازی پنجره واحد اشتغال روستایی تمام پرونده های متقاضیان بصورت آنلاین با حضور مدیران مربوطه بررسی و تصمیم گیری می شود تا تسهیلات به آسانی پرداخت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر