کد خبر: 918177
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
معاون فني شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي از آماده‌سازي تصفيه‌خانه فاضلاب ناحيه صنعتي ملكان جهت بهره‌برداري خبر داد.

سهراب فیض‌زاده، در بازدید از این ناحیه صنعتی اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب ناحیه صنعتی ملکان یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای واحدهای صنعتی مستقر است که مراحل نهایی آن در حال انجام بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ظرفیت این تصفیه خانه 100 مترمکعب در شبانه‌روز است که با 18 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است و خواهد توانست مسائل زیست محیطی برخی واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی ملکان را رفع کند.

فیض‌زاده، با اشاره به سایر پروژه‌های در حال اجرای این ناحیه صنعتی، اظهار کرد: عملیات خیابان‌سازی و آسفالت بخشی از معابر این ناحیه نیز به اتمام رسیده که 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

فیض‌زاده، به آغاز عملیات تعریض ورودی ناحیه صنعتی ملکان نیز اشاره کرد و ادامه داد: تعریض و بهسازی ورودی این ناحیه صنعتی با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان آغاز شده و یکی از درخواست‌های صنعتگران آن به زودی جامه عمل خواهد پوشید.

وی با اشاره به واگذاری قطعات شهرک صنعتی ملکان، گفت: عملیات اجرای منبع آب 2 هزار مترمکعبی این شهرک نیز با اعتبار 7 میلیارد و 400 میلیون ریال در دست احداث بوده و خواهد توانست در پایداری آب این شهرک نقش مهمی ایفا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر