کد خبر: 918169
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس:
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: متاسفانه جاده هشترود - مراغه به قتلگاه تبدیل شده و هر از چندگاهی شاهد تصادفات شدید و دلخراش در این محور هستیم.

سیدحمزه امینی در همایش ارتقاء ایمنی موتورسیکلت‌سواران اظهار داشت: برای کاهش تلفات جاده‌ای کارهای اجرایی آزادراه  باید سرعت گیرد.

وی افزود: متاسفانه جاده هشترود - مراغه به قتلگاه تبدیل شده و هر از چندگاهی شاهد تصادفات شدید و دلخراش در این محور هستیم.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس خواستار سرعت بخشیدن به احداث این آزادراه و به‌خصوص قطعه پنج این آزادراه که شهر هشترود را هم به آزادراه پیامبر اعظم (ص) و هم هشترود به مراغه را وصل می‌کند، شد.

وی از نبود پلیس راه در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در صورت بروز حوادث در محورهای هشترود باید معطل حضور پلیس راه مراغه باشیم.

امین امینیان فرماندار هشترود هم بیشترین آسیب‌های ترافیکی را مربوط به موتورسواران ذکر کرد.

وی استقرار نظم، امنیت و برقراری سلامت اجتماعی را از وظایف نیروی انتظامی دانست و از آموزش و پرورش خواست نسبت به آموزش دانش‌آموزان و آشنایی آنها با قوانین راهنمایی و رانندگی تلاش کنند.

امینیان، استفاده از کلاه ایمنی را برای موتورسواران لازم و ضروری دانست و افزود: متاسفانه به واسطه عدم  استفاده کلاه ایمنی جان چندین نفر در شهرستان از دست رفته و خیلی از خانواده‌ها داغدار شده‌اند که این امر باعث به‌وجود آمدن بحران‌های اجتماعی و امنیتی نیز می‌گردد.

وی با بیان اینکه 13 هزار موتور سوار در این شهرستان وجود دارد، خاطرنشان ساخت: از موتورسواران درخواست می‌شود با مراعات قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند.

در این همایش از 60 نفر از موتورسواران مراعات کننده قانون با اهدای کلاه ایمنی تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر