کد خبر: 918070
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
ویژه برنامه " زیر سایه خورشید " به مناسبت دهه کرامت در منطقه 18 برگزار می شود
فرهنگسرای خانم(ص) همزمان با دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» و دیدار خادمان حرم رضوی با خانواده شهدا را برگزار می کند.

به گزارش جوان آنلاین به مناسبت دهه کرامت خادمان آستان قدس رضوی در این منطقه حضور یافته و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، دیدارهایی با خانواده شهدای حرم، بیماران بستری در بیمارستان و هم چنین اهالی منطقه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش خادمان حرم امام رضا(ع) حامل پرچم متبرک حرم مطهر آن حضرت خواهند بود و بسته های متبرکی را به خانواده شهدای مدافع تقدیم خواهند کرد.

این گزارش می افزاید: ویژه برنامه زیر سایه خورشید یک شنبه 31 تیر ماه با اهتزاز پرچم متبرک رضوی در صبحگاه مشترك ناحيه مقاومت بسيج مسلم بن عقيل (ع) از  ساعت 8 صبح آغاز می شود.

کاروان خادمان رضوی در ادامه برنامه های خود در بيمارستان خيريه شهيد غياثي حضور یافته و سپس به عیادت بیماران در موسسه توانبخشي رعد الغدير خواهند رفت . این کاروان نماز طهر و عصر را نیز میزبان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواهند بود.

خادمان رضوی هم چنین برای حضور در ویژه برنامه ستارگان پرفروغ  و جشن میلاد شهدای متولد تیر ماه ساعت 16 در  موزه شهداي منطقه 18 حضور خواهند یافت. برنامه ادای احترام خادمان رضوی به شهدای مدافع حرم منطقه 18 نیز عصر همان روز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مجيد قربانخاني و با حضور 14 خانواده شهيد مدافع حرم منطقه ساعت 17برگزار خواهد شد.

پایان بخش ویژه برنامه زیر سایه خورشید دیدار اهالی منطقه 18 با خادمین حرم رضوی است که در قالب جشن استقبال در ساعت 19 برگزار می شود.

ویژه برنامه " زیرسایه خورشید " یک شنبه 31 تیر از 9 تا 19  در منطقه 18 تهران میزبان شهروندان است .

جشن میلاد شهدای متولد تیر با حضور خادمان حرم رضوی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار