کد خبر: 918060
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
شهردار خورموج از احداث بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی، هنری جنوب کشور در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی خبر داد.
احمد شیخیانی گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر خورموج، بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی، هنری جنوب کشور که شامل مجموعه‌هایی از جمله سالن اجتماعات و غذاخوری با ظرفیت هزار نفر و نیز مهمانسراست در شهر خورموج احداث خواهد شد.
وی افزود: این پروژه که یکی از پروژه‌های شاخص استان بوشهر و حتی جنوب کشور است، علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای شهرداری، زمینه برگزاری همایش‌های بزرگ و مراسمات شهروندان عزیز با توجه به سالن اجتماعات هزار نفری را فراهم می‌کند.
شیخیانی ادامه داد: با احداث مهمانسرا در این مجموعه، شهر خورموج می‌تواند میزبانی مسابقات کشوری را برعهده بگیرد و مشکلات سنوات گذشته در مهمانسرا و میزبانی تیم‌های ورزشی برطرف خواهد شد.
وی گفت: شهرستان دشتی و شهر خورموج مهد علم و ادب بوده و ادیبان بزرگ و مشهوری در این دیار پرورش یافته‌اند که اجرای این پروژه بزرگ فرهنگی، هنری در این دیار از ضروریات بوده است.
شیخیانی با اشاره به تأمین اعتبار این پروژه افزود: محل تأمین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری و ارزش افزوده خواهد بود.
شهردار خورموج ادامه داد: با توجه به تصویب کلیات این طرح در صحن شورای اسلامی اقدام بعدی شهرداری، گرفتن مشاور و مطالعه و تهیه نقشه اجرایی و تقدیم آن به شورا جهت تصویب نهایی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار