کد خبر: 918039
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی و رقابتهای جهانی، اردوی ملی‌پوشان تعطیلی و توقف ندارد.
اردوی آزادکاران تعطیلی ندارد/ کادر فنی مدام در حال فعالیت است

هادی حبیبی با بیان اینکه روند تمرینی تیم ملی کشتی آزاد طبق برنامه در حال اجراست و توقفی ندارد، اظهار داشت: اردوهای تیم ملی در حالی در خانه کشتی برگزار می‌شود که به واقع هیچ تعطیلی و توقفی در این روند ایجاد نمی شود. دلیل این مساله نیز رویدادهای متعدد پیش رو و پیگیری تمرینات متفاوت آزادکاران برای حضور در مسابقات آتی است.

وی تصریح کرد: در واقع اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد به چند گروه تقسیم شده اند. ما باید ۶ ملی پوش را مهیای حضوردر بازیهای آسیایی جاکارتا و ۱۰ آزادکار دیگر را برای حضور در رقابتهای جهانی مجارستان آماده کنیم.ضمن اینکه ما چندین تورنمنت بین المللی را هم در دستور کار داشته و داریم که برخی از آزادکاران باید در آن حضور پیدا می کردند و طبیعتا همین اعزام به میادین تدارکاتی در نحوه تمرینات آنها نیز تغییراتی ایجاد می کند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص کار سنگین کادر فنی نیز گفت: مربیان کادر فنی با توجه به همین فشردگی و تفاوت در تمرین آزادکاران فرصت چندانی برای استراحت ندارند و مدام همراه با گروه های مختلطی از آزادکاران روی تشک هستند. همانطور که گفتم تمرینات اردونشینان متفاوت است و بارها پیش آمده که مربیان کادر فنی در هر نوبت تمرین، بیش از سه ساعت بر روند تمرینات نظارت دارند.

وی با اشاره به تورنمنت های اخیر تدارکاتی اردونشینان گفت: تورنمنت بین المللی تفلیس گرجستان که به تازگی در آن شرکت کردیم، مسابقات خوب و سازنده ای برای آزادکاران ما بود. ما برخی از جوانان کم تجربه را در این میدان محک زدیم و سپس از برخی از آزادکاران دور از میادین هم در این مسابقات استفاده کردیم تا بتوانند به شرایط مسابقه باز گردند. همچنین ما یک تورنمنت بین المللی دیگر تا قبل از اعزام به بازیهای آسیایی را پیش رو داریم که تورنمنت جام یاشاردوغو ترکیه خواهد بود و اهمیت زیادی برای کادر فنی دارد.

حبیبی در خصوص بازیهای آسیایی و پیش بینی از عملکرد ملی پوشان در این میدان مهم نیز گفت: بازیهای آسیایی یکی از سخت ترین رویدادهای پیش روی ما است، به ویژه آنکه آزادکاران سبک وزن آسیا جزو برترین های جهان هستند و طبیعتا می توان انتظار پیکارهای جهانی را در سبک وزن داشت. ضمن اینکه بسیاری از رقبای اصلی ما در آسیا با تدارکات وسیعی خود را مهیای این مسابقات می کنند و از نظر امکانات و حمایت در روند آماده سازی از ما بسیار جلوتر هستند.

وی در پایان افزود: البته بچه های ما هم همیشه با تکیه بر تلاش و غیرت خود توانسته اند با حداقل امکانات و توجه مسئولان، کارهای بزرگی انجام دهند و این بار هم می توانند در بازیهای آسیایی به خوبی ظاهر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد از روز گذشته جمعه با دعوت از ۱۰ آزادکار در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و تا ۴ مردادماه ادامه خواهد داشت که اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علی اسدی (البرز)
۶۵ کیلوگرم: فرزاد عموزاد (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: محمدرضا سرگو (البرز)
۷۹ کیلوگرم: محمد زارعی (تهران)
۸۶ کیلوگرم: آرش نیرآبادی (گلستان) احمد بذری (مازندران)
۹۲ کیلوگرم: سینا غلامی (مازندران)
۹۷ کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان (خراسان رضوی)
۱۲۵ کیلوگرم: فرزام اسلامی – علی قنبری (مازندران)

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار