کد خبر: 918029
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
زمان تعیین شده فدراسیون برای اعلام آمادگی باشگاه‌ها جهت حضور در لیگ برتر بسکتبال تمام شد و پنج تیم به طور رسمی از حضورشان در فصل آینده خبر داده‌اند اما خبری از شهرداری تبریز و مهرام نیست.
دیدار تیم های پالایش نفت آبادان و مهرام تهران لیگ برتر بسکتبال

جوان آنلاین: بیست و هفتم آخرین زمان باشگاه‌ها بود که به طور رسمی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال اعلام آمادگی کنند اما تنها پنج باشگاه از حضورشان در مسابقات به فدراسیون خبر داده‌اند و خبری از قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته لیگ نیست.

لیگ برتر بسکتبال در سال‌های گذشته مشکلات زیادی داشت اما رامین طباطبایی وعده داد که مشکلات را حل و بستر را برای حضور باشگاه‌ها مهیا می‌کند. فدراسیون اعلام کرده بود که باشگاه‌ها تا بیست و هفتم تیر فرصت دارند اعلام آمادگی کنند که در این زمان ۵ تیم به طور رسمی اعلام آمادگی کرده‌اند و تصمیم دارند در مسابقات شرکت کنند.

پارسا مشهد، پدافند رعد دزفول، نفت آبادان، پتروشیمی و شهرداری گرگان تیم‌هایی هستند که به فدراسیون نامه زده‌اند و قرار است در مسابقات شرکت کنند.

نفت امیدیه، دانشگاه آزاد و نیروی زمینی نیز شفاهی اعلام آمادگی کرده‌اند اما در پروسه کارهای اداری هستند که با قطعی شدن حضور آنها تعداد تیم‌های حاضر در لیگ به هشت می‌رسد که دو باشگاه نظامی هستند. در این میان خبری از شهرداری تبریز و مهرام قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته مسابقات نیست و خوزستان چهار نماینده در لیگ خواهد داشت.

البته باشگاه‌های علاقه‌مند همچنان می‌توانند برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کنند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار