کد خبر: 917990
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امروز برای مقابله با توطئه اقتصادی دشمن همه ملزم باشیم جلوی اسراف را بگیریم و توده مردم مسئله اسراف را مورد توجه قرار دهند،زیاده‎روی‌ها و ولخرجی را به طبقات محروم کنار بگذاریم.

محمدعلی آل هاشم  در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن در سالن‌ همایش‌های بین‌المللی تبریز اظهار کرد: باید زیاده‎روی و ولخرجی در اموری که در زندگانی انسان ضرورت ندارد، به نفع کشور و طبقات محروم کنار بگذاریم.

وی افزود: جلوگیری از اسراف می‌شود؛ اما اسراف فقط سر سفره نیست؛ هرکدام از ما در محیط اداره بسیار اسراف می‌کنیم و باید جلوی این اسراف گرفته شود.

آل‌هاشم یادآور شد: باید شرایطی فراهم آوریم تا کسانی که دارای امکانات مالی هستند و صاحبان نقدینگی، سرمایه‌های خود را به سمت تولید هدایت کنند چرا که چرخ‌های زندگی مردم با تولید می‌چرخد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: البته باید مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنیم و بانک‌ها اگر می‌خواهند تولید رونق یابد، باید وارد میدان شوند و تسهیلات با نرخ کم در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

این مسوول با بیان اینکه کسانی که دستی در تجارت و بازرگانی دارند مراقبت کنند جنسی را که در داخل تولید می‌شود و از نیازهای مردم فاصله دارد، وارد نکنند، افزود: اگر جنسی خارج از مرزها وارد می‌شود، جنسی باشد که مشابه داخلی ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر