کد خبر: 917872
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مأیوس کردن دشمن و تأمین آسایش و امنیت همچنین اداره بهینه جامعه جزو مسوولیت‌ها و رسالت‌های همگانی است، تنها در سایه وحدت و مشارکت اجتماعی می توانیم بر هر مشکلی فائق بیاییم .

رحیم شهرتی‌فر  در حاشیه نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروزه در شرایط تشدید تهدیدات از طرف دشمن هستیم و به‌ صورت علنی هم القا می‌کنند که برای برهم زدن انضباط و آرامش اجتماعی مردم برنامه‌ دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن همواره در صدد فروپاشی نظام و امنیت ایران اسلامی بوده و علناً اعلام می‌کند که البته خیالی بس واهی است.

وی افزود: یکی از خصایص جامعه ایرانی این است که هر زمان تهدیدات افزایش یافته،‌همگرایی اجتماعی نیز برجسته شده است، یقیناً در سایه همگرایی و مشارکت اجتماعی کارهای بزرگ انجام خواهد شد، بر همین اساس می‌توانیم بر سرمایه‌های اجتماعی خود تکیه بیشتری داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه  آگاه‌سازی جامعه مخصوصاً تأثیرگذاری گروه‌های مرجع در تبیین شرایط بسیار مهم و لازم است، گفت: امروز در شرایطی که از نظر انرژی‌ برق کشور دچار مشکل است،همفکری و مشارکت عمومی مردم می‌تواند حلال مشکلات باشد و البته این امر را باید از خودمان و از سازمان‌ها شروع کنیم، باید طوری برنامه‌ریزی شود که مردم از یکدیگر الگوبرداری مثبت داشته باشند.

وی با تأکید بر شناسایی سرمایه‌های اجتماعی خاص استان و ارائه راهکارهای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: از گروه‌های مرجع و کسانی که صاحب نفوذ و کلام هستند، باید خواهش کنیم به این مسائل بپردازند، امروز زمان مچ‌گیری و تضعیف نهادها نیست باید با وحدت و همگرایی شرایط را اداره کنیم.

شهرتی‌فر اضافه کرد: مأیوس کردن دشمن و تأمین آسایش، آرامش، امنیت و اداره بهینه جامعه جزو مسوولیت‌ها و رسالت‌های همگانی است، تنها در سایه وحدت و مشارکت اجتماعی می‌توانیم بر هر مشکلی فائق بیاییم، باید برای هر شرایطی در کنار هم باشیم تا به‌سلامت از آن عبور کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر