کد خبر: 917762
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
اداره کار وامور اجتماعی گلستان
ممدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از شروع طرح مشوق‌های بیمه ای سهم کارفرما در جهت رونق تولید و اشتغال در استان خبر داد.

سعید مازندرانی اظهار کرد: در جهت تحقق بسته های رونق تولید و اشتغال، کارفرمایان کارگاههای تولیدی و خدماتی که دارای مجوز فعالیت معتبر از مراجع رسمی هستند می توانند از مشوق‌های بیمه‌ای استفاده کنند.

وی افزود: کارگاه هایی که دارای حداقل دو نفر نیروی کار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشند می توانند با بکارگیری بیکاران دارای مدرک کارشناسی و بالاتر که حداقل سه ماه از ثبت نام آنها در مراکز کاریابی و مشاوره سپری شده است، از این معافیت برخوردار شوند.

مازندرانی تصریح کرد: مطابق ضوابط تعیین شده، کارگاه­های مشمول این طرح به ازای هر دو نفر نیروی بیمه شده مجاز به جذب یک نفر نیروی کار هستند تا از ۲۰ درصد معافیت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دوسال بهره‌مند شوند.

وی به دیگر شرایط جذب نیرو در این طرح اشاره کرد و گفت: حداکثر سن بیمه شده برای مقطع کارشناسی ۲۵ سال، مقطع کارشناسی ارشد ۲۸ سال و برای مقطع دکتری ۳۲ سال است که برای دانش آموختگان جویای کار مرد که دوره خدمت سربازی را گذرانده اند ۲ سال به حداکثر سن اضافه می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان عدم سابقه بیمه تامین اجتماعی بیش از یک سال قبل از ثبت نام را از دیگر شرایط نیروهای کار جدید برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر