کد خبر: 917759
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
به دنبال رسیدن به بن‌بست مدیریتی و اجرایی
میرعلی اصغر الموسوی نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان‌شرقی در ستاد استانی تبریز 2018 طی صدور بیانیه‌ای از تصدی‌های مربوط به رویداد 2018 کناره گیری کرد.

میرعلی اصغر الموسوی  نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در ستاد استانی تبریز 2018 طی صدور بیانیه‌ای از تصدی‌های مربوط به رویداد 2018 کناره‌گیری و علت آن را رسیدن به بن‌بست مدیریتی و اجرایی عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باتوجه به پرسش بعضی از دوستان و مخصوصا اصحاب رسانه درمورد استعفای این جانب از نمایندگی، مشاورت،کلا تصدی‌های مربوط به  رویداد۲۰۱۸، در شهرداری تبریز طی روزهای گذشته ضمن تائید موضوع و تشکر از همکاری دوستان و بزرگوارانی که در این مدت مرا یاری فرمودند مخصوصا شهردار محترم و قاطبه اعضای شورای شهر تبریز
بدین وسیله  از محضر همشهریان محترم از قصور  انجام گرفته طلب حلیت  می‌نمایم.

باشد که عفو بندگانش موجب ترحم الهی بر این بنده ناتوان گردد و برای جلوگیری از هر گونه شائبه و حاشیهُ صراحتا  اعلام می‌کنم علت اصلی، رسیدن به بن بست مدیریتی و اجرایی به‌علت عدم فراهم بودن امکانات از نظر مادی ومعنوی وهمراهی سیستمی واداری برای نیل به هدف  مورد نظر بود.

واگر بقول حضرت مولانا برای نیل به هدف  تبدیل شیر به خون بایسته بود. ولی اینبار خود خون خوردن ما که از انهم مضایقه نشد افاقه ایی نکرد

شرح این هجران و این خون جگر
این،زمان بگذار تا وقت دگر
میر علی اصغر المو سوی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر