کد خبر: 917754
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی از فعال بودن بیش از 85 درصد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی خبر داد و گفت: فعال بودن این تعداد از واحدها نشان می‌دهد با وجود تمام مشکلات فضا برای کسب‌وکار در استان فراهم است.

علی جهانگیری در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک سرمایه‌گذاری خارجی آذربایجان‌شرقی طی نشستی مشترک با مدیران ارشد شهرستان شبستر و فعالان اقتصادی این منطقه اظهار کرد: همیشه مشکلات و جود داشته است اما بدون شک تولیدکننده واقعی در طول سالیان متمادی بارها از پس این  مشکلات برآمده و امروز نیز با همراهی دولت و مردم خواهیم توانست از این شرایط حساس عبور کنیم.

وی نشست‌های رو در رو با تولیدکنندگان و بررسی دقیق موردی مشکلات را ضروری دانست و گفت: باید مشکلات هر واحد به صورت دقیق و شفاف بررسی و نسبت به رفع آن در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، حفظ اشتغال موجود و تلاش برای ایجاد اشتغال جدید در شرایط سخت اقتصادی را ایثار تولیدکنندگان و صنعتگران استان عنوان کرد و یادآور شد: در شرایط فعلی باید سپاسگزار تمام فعالان عرصه اقتصادی و تولیدکنندگان باشیم که توانسته‌اند با دل و جان برای توسعه اشتغال و تداوم فعالیت‌های اقتصادی با قدرت قدم بردارند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان افتخار بزرگی است، ما نیز با تمام توان در خدمت توسعه صنعت و تولید هستیم و برای این مهم هر روز با مسوولان اقتصادی استان جلسات مختلفی تشکیل می‌شود و از تمام مدیران خواسته‌ایم تا بیشترین همکاری را با فعالان عرصه اقتصادی داشته باشند.

وی توجه به مسائل زیست محیطی در شهرک‌های صنعتی را یادآور شد و گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در شهرک‌های صنعتی استان قابل تقدیر است اما انتظار داریم اداره‌کل حفاظت محیط زیست نظارت بیشتری بر مقوله زیست محیطی این شهرک‌ها و به‌ خصوص شهرک سرمایه‌گذاری خارجی داشته باشد.

وی شهرک سرمایه‌گذاری خارجی را یکی از شاخص‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور برشمرد و افزود: جذب سرمایه‌گذاری خارجی کار آسانی نیست اما در این شهرک سهم قابل توجهی از سرمایه‌گذاری‌ها توسط سرمایه‌گذاران خارجی انجام شده و این روند باید، ادامه یابد.

در جریان این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در چند واحد تولیدی به صورت اختصاصی به مشکلات این واحدها رسیدگی و به همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از شهرک صنعتی بعثت و شهرک صنعتی آیت‌الله هاشمی نیز بازدید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر