کد خبر: 917715
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز تهدید اول متوجه انقلاب اسلامی، عملیات روانی دشمنان است، گفت: دشمنان امروز با ایجاد یک امپراتوری خبری و رسانه‌ای قدرتمند در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب اسلامی در کام ملت ایران هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز تهدید اول متوجه انقلاب اسلامی، عملیات روانی دشمنان است، گفت: دشمنان امروز با ایجاد یک امپراتوری خبری و رسانه‌ای قدرتمند در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب اسلامی در کام ملت ایران هستند.
سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در اولین اجلاس استادان و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه کشور، انقلاب اسلامی ایران را از نعمت‌های بزرگ پروردگار برشمرد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی موهبتی الهی است که پس از غیبت امام عصر (عج) خداوند متعال به دست یک حکیم فرزانه و عارف و واصل، این انقلاب را با کمک و همراهی مردم متدین ایران اسلامی رقم زد.

عزت، اقتدار، استقلال و آزادی دستاورد ۴۰ ساله انقلاب
وی افزود: امروز با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و به‌رغم هزینه‌هایی که در این مسیر نورانی داده‌ایم، به دستاورد‌های ارزشمندی، چون عزت، اقتدار و استقلال و آزادی دست‌یافته‌ایم. سردار غیب‌پرور در ادامه خاطرنشان کرد: پس از انقلاب کبیر فرانسه تفکر لیبرالیستی در عالم منتشر شد، آن‌ها داعیه‌دار اداره مردم و جوامع بودند و این تفکر نه تنها محدوده اروپا و دنیای مسیحیت بلکه کشور‌های اسلامی را نیز درنوردید که امام خمینی (ره) این تفکر را که چندین قرن در جوامع حاکم بود، بر هم زد. وی افزود: از روزی که انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت، دشمن تمام‌قد در برابر ما ایستاد و یک لحظه هم از خباثت و توطئه خود کوتاه نیامد، اما به‌رغم تمامی توطئه‌ها، انقلاب اسلامی با قوت و قدرت مسیر تعالی بخش خود را طی می‌کند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خباثت و دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس را می‌توان روز‌های غربت انقلاب اسلامی نامید و در آن دوران که در نهایت، عزت و عظمت ملت ایران را رقم زد، مردم ما با ایستادگی و مقاومت، دشمنان را ناکام گذاشتند.

دشمن در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب در کام ملت
سردار غیب‌پرور در ادامه با برشماری گوشه‌ای از دستاورد‌ها و خدمات انقلاب طی این چهار دهه گفت: امروز به فضل الهی و با همت و مجاهدت‌های صورت گرفته و به گواه آمار‌های مجامع بین‌المللی در حوزه‌های مختلف از امنیت، کشاورزی، صنعت، علم، سازندگی، بهداشت، تعلیم و تربیت، توسعه و ترویج معارف دینی و سایر حوزه‌ها به یمن انقلاب اسلامی قابل قیاس با پیش از انقلاب نیستیم. وی با تأکید بر اینکه امروز تهدید اول متوجه انقلاب اسلامی، عملیات روانی دشمنان است، گفت: دشمنان امروز با ایجاد یک امپراتوری خبری و رسانه‌ای قدرتمند در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب اسلامی در کام ملت ایران هستند و در این عرصه نخبگان جامعه و علما باید دستاورد‌های انقلاب را با مردم در میان بگذارند.

پیروزی و نصرت از دل آتش در می‌آید
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه بدون شک افق آینده انقلاب اسلامی امیدبخش، روشن و شفاف است، گفت: در این مسیر نورانی نباید دست و پای ما بلرزد و سست شویم بلکه باید ثابت‌قدم در دفاع از انقلاب اسلامی گام برداریم. وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با تمام عظمت و شکوه خود، الگویی کوچک‌شده از عاشورا بوده و شهدای گران‌قدر ما مرتبت خود را از امام حسین علیه‌السلام دارند. سردار غیب‌پرور تهدیدات علیه انقلاب اسلامی را چندبعدی و ترکیبی توصیف و خاطرنشان کرد: تقابل ما با استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است، اما زمانی رگه‌های امنیتی و نظامی، زمانی رگه‌های فرهنگی و در برخی مقاطع رگه‌های اقتصادی آن نمود پیدا می‌کند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین پمپاژ و انتشار امید و نشاط به مردم با توجه به دستاورد‌های انقلاب و مطالبه‌گری منطبق بر مصالح کشور و تدابیر رهبری را از وظایف مهم نخبگان جامعه برشمرد و با تأکید بر اینکه پیروزی و نصرت از دل آتش در می‌آید، اظهار کرد: تجربه تاریخی ما نشان می‌دهد، در هر میدان که خطری وارد شده و استقامت کرده‌ایم، به طور قطع پیروز میدان بوده‌ایم و مردم ما نیز ثابت کرده‌اند که در مسیر انقلاب همواره ثابت‌قدم و استوارند. سردار غیب‌پرور در پایان با تأکید بر اینکه تقابل جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست، گفت: ما بر پیوند عمیق سپاه، بسیج و علما اصرار داشته و هدایت‌های روحانیت را چراغ راه خود میدانیم.

اعتماد به داخل راه برون‌رفت از مشکلات
آیت‌الله نوری همدانی نیز با اشاره به مشکلات کشور، مدیریت صحیح را راه برون‌رفت از مشکلات دانست و گفت: وحدت، انسجام و اعتماد به مردم و توان داخلی و بی‌اعتمادی به دشمن می‌تواند در موفقیت کشور اثرگذار باشد.
آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار استادان سطوح عالی حوزه‌های علمیه قم، مشهد، تهران و اصفهان حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی را از اوجب واجبات دانست و بر ضرورت حراست روحانیت از انقلاب اسلامی تأکید کرد. استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، ولایت فقیه را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: تمام تلاش ولی فقیه حل مشکلات و حفظ عزت مردم است.
آیت‌الله نوری همدانی همچنین با اشاره به مشکلات کنونی کشور، مدیریت صحیح را راه برون‌رفت از مشکلات عنوان کرد و اظهار داشت: وحدت، انسجام و اعتماد به مردم و توان داخلی و بی‌اعتمادی به دشمن می‌تواند در موفقیت کشور اثرگذار باشد.
این مرجع تقلید با بیان اینکه خوشبختانه حوزه‌های علمیه انقلابی هستند و باید باقی بمانند، تأکید کرد: حوزه انقلابی در درجه اول نیاز به فقیه دارد یک فقیه هم باید در عرصه فقاهت و هم در زمینه جهاد کار کند؛ نیاز‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، قضایی، اعتقادات، عبادات، اخلاق و موارد دیگر برای سعادت و هدایت انسان در معارف دینی بیان شده است. آیت‌الله نوری همدانی بی‌تفاوتی و سستی را سبب عقب‌ماندگی دانست و تصریح کرد: یک عالم باید زمان‌شناس و فریادگر باشد و حرف مردم را بیان کند، دشمن از صدای فقیه در هراس است و در طول تاریخ فق‌های ما در دو جبهه فقه و جهاد حضور داشته‌اند و اهل مبارزه بودند که کتاب شهدا الفضیله شرح حال برخی از این علما و فق‌ها را بیان می‌کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
بزرگ ترین جنگ روانی. ..و..تخریب نظام. ..از سوء مدیریت و..فساد مسیولان. ،،و سکوت بقیه مسیولان. .و علماء....شکل گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار