کد خبر: 917680
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهرگفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در احداث و راه‌اندازی موزه دفاع مقدس استان بوشهر بهره گرفت
سردار غلامعلی کفاش در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره شعر استانی اظهار داشت: برای تبیین جایگاه استان بوشهر در عرصه دفاع مقدس همکاری مسئولان در راه‌اندازی موزه دفاع مقدس ضروری است.
وی با بیان اینکه زبان شعر، هنر تأثیرگذاری در جامعه است افزود:کسانی که در عرصه شعر حضور دارند باید در عرصه تبیین دفاع مقدس مشارکت خود را افزایش دهند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با تأکید بر توجه به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‌های آینده تصریح کرد: انتقال دفاع مقدس رسالت و وظیفه همگانی است ولی هنرمندان در این حوزه اثرگذارتر هستند.
کفاش ترویج فرهنگ دفاع مقدس را مربوط به همه اقشار دانست و ادامه داد: اجازه داده نشود حماسه عظیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تخریب شود.
وی با تأکید بر توجه به ایجاد موزه دفاع مقدس تصریح کرد: استان بوشهر در بین دیگر استان‌ها از موزه دفاع مقدس بی‌بهره است که لازم است برای تبیین جایگاه استان بوشهر موزه دفاع مقدس با همکاری مسئولان در این استان راه‌اندازی شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: سال آینده کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر برگزار می‌شود که از هم اکنون کمیته‌های ذیربط برای باشکوه برگزار شدن این کنگره تشکیل شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار