کد خبر: 917492
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
طی شش سال گذشته ۱۲۰۰ عنوان برنامه با حضور خادمان امام رضا (ع) در دهه کرامت در استان چهار‌محال و بختیاری انجام شده و امسال نیز ۴۰ عنوان برنامه در این دهه برگزار می‌شود.
رئیس ستاد مردمی دهه کرامت چهارمحال و بختیاری با عنوان کردم مطلب فوق و با بیان اینکه استان از ۲۹ تیرماه میزبان خادمان حرم رضوی است، گفت: تمامی جشن‌ها و برنامه‌ها با محوریت کار فرهنگی، جهادی و تبلیغی برگزار می‌شوند.
ابراهیم ابراهیمی پیوند خوردن دل‌های مردم با روح معنوی و عطر حرم امام رضا (ع) را از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های زیر سایه خورشید عنوان و تصریح کرد: مردم محروم می‌توانند از فضای معنوی و پرچم متبرک حضرت بهره ببرند. وی با اشاره به اینکه سال گذشته برنامه‌های زیر سایه خورشید در پنج شهرستان برگزار شد، گفت: بیش از ۹۰ هزار نفر مخاطب مستقیم و ۴۰۰ هزار نفر مخاطب غیر مستقیم این برنامه‌ها بودند. دبیر برنامه‌های زیر سایه خورشید در استان ادامه داد: سال گذشته ۹۰ هزار بسته متبرک میان مردم توزیع شد که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز بیش از ۱۸۰ هزار بسته متبرک میان مردم استان توزیع شود. ابراهیمی از حضور ۹ نفر از خادمان بارگاه امام رضا (ع) در استان خبر داد و گفت: خادمان ۲۹ تیرماه وارد استان شده و چهارم مرداد ماه خارج می‌شوند. وی با اشاره به حضور همزمان دو گروه از خادمان و پوشش تمامی شهرستان‌های استان، اضافه کرد: خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در بیش از ۳۰ شهرو ۴۰ روستا و منطقه محروم حضور پیدا خواهند کرد. ابراهیمی برگزاری جشن‌های مردمی با عنوان «بزم نور»، سرکشی از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با عنوان «آرام جان»، دیدار با خانواده محرومان، حضور در زندان‌ها و دیدار با زندانیان با عنوان «پیام رهایی»، حضور در مراکز توانبخشی و مراکز نگهداری ایتام، سرکشی از کارخانجات، مراکز تولیدی و کارگران و حضور در مناطق عشایری و محروم را از برنامه‌های محوری امسال برشمرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار