کد خبر: 917473
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از گازرسانی ۱۴روستای ماهنشان با روش جدید CNG خبر داد.
موسی احمدلو با اشاره به اینکه عملیات اجرایی شبکه داخلی و مسیر آن‌ها مشخص شده است و عملیات طراحی و نصب مخازن CNG در دست انجام است، گفت‌: خوشبختانه هر ۲۱ شهر در استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر گاز سهم ۶۰ درصدی در سبد انرژی استان را دارد، افزود: بر اساس ابلاغیه‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور باید سالانه نیم درصد از هدررفت گاز جلوگیری شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: شرکت گاز استان در راستای کاهش هدررفت گاز طبیعی اقداماتی همچون استفاده از کنتور‌های ارتقا یافته برای مشترکان جزء، تکمیل سامانه مانیتورینگ ایستگاه‌های مهم و اصلی، شناسایی و اندازه‌گیری مصارف کمتر از QMIN و شناسایی مصارف غیرمجاز و غیرمتعارف از گاز طبیعی انجام داده است که توانستیم در سال گذشته بیش از ۳ درصد از مصرف گاز در استان زنجان را کاهش بدهیم.
وی با بیان اینکه شرکت ملی گاز استان به خاطر صرفه‌جویی در برق در برخی از نیروگاه‌ها از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کند، عنوان کرد: ایستگاه‌های CGS مهرجویان ابهر، ذاکر بناب، سرچم، قلات طارم و ایستگاه TBS جزلاندشت طارم نمونه‌ای از اقدامات مؤثر شرکت گاز استان در راستای کاهش برق مصرفی است. احمدلو از گازرسانی ۱۴ روستای ماهنشان با روش جدید CNG خبر داد و گفت: عملیات اجرایی شبکه داخلی و مسیر آن‌ها مشخص شده است و عملیات طراحی و نصب مخازن CNG در دست انجام است.
وی افزود: روستا‌های پری، خندق‌لو، حسن‌آباد قدیم، تازه کند فخرلو، قره داش، قاضی کندی، قلعه جوق، کردی، باغچه، آلمالو، گندی، سهند علیا، سهند سفلی و سرین دره ۱۶ روستای ماهنشان است که با روش جدید CNG گازرسانی خواهند شد. مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه ۹۱۰ روستا در زنجان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۴۹۲ روستا در سطح استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات گازرسانی در ۱۱۳ روستا ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار