کد خبر: 917467
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از ایجاد ۲۱ هزار شغل خالص در سال‌جاری در این استان خبر داد.
جهانگیر شاهمرادی با اشاره به اینکه تحریم‌ها باعث شده در فعالیت خود با مشکلات فراوانی مواجه باشیم گفت: با این وجود امکانات زیادی در استان البرز بسیج شده است تا اثرات تحریم‌ها برای تولیدکنندگان و کارخانه‌ها کم شود.
این مسئول به اقداماتی که در حوزه معدن انجام‌شده اشاره کرد و ادامه داد: ۸۵ درصد معادن البرز سنگ کوهی و سنگی است و خوشبختانه فعالیت خوبی در این بخش انجام‌شده است. با توجه به چالش‌های پیش رو به دنبال آن هستیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به وضعیت معادن شن و ماسه در استان اشاره کرد و گفت: تمایل برای بهره‌برداری از شن و ماسه بسیار زیاد است ولی برخی از موارد مانند آلودگی زیست‌محیطی و آلودگی هوا مشکلاتی هستند که سد راه قرار دارند.
شاهمرادی افزود: تمام حوزه‌های که در سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند بسیار مهم و از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف ما این است کاری کنیم همه مشکلات مخاطبان حل شود.
وی تأکید کرد: شاید برخی از مصوبات به دلیل وثیقه بانکی یا مواردی دیگر اجرایی نشود، در سال‌جاری ۱۵۱ مصوبه برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی تصویب‌شده است و اجرا شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار