کد خبر: 917426
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
نخستین جشنواره ملی سرود نماز و انتظار با عنوان "ترنم الهی" با معرفی گروهها و افراد برتر در شهمیرزاد به کار خود پایان داد .

در این جشنواره پس از سه روز رقابت 16 گروه سرود از 10 استان کشور، گروه سرود مصباح الهدی از لارستان استان فارس مقام نخست را به‌دست آورد .

در این رقابت هنری، گروه سرود شمیم رضوان از استان قم و گروه سرود رویش از مشهد مقدس استان خراسان رضوی عناوین دوم و سوم را کسب کردند .

همچنین از گروه سرود آوای مهر راور استان کرمان به عنوان گروه ویژه قدردانی شد .

در اولین جشنواره سرود نماز و انتظار، از امیرحسین جلالی از گروه سرود رهپویان آفتاب سمنان، صالح کاربخش از گروه معراج کرمان و سهیل زنگنه از گروه پیروان مهدی (عج) بندرعباس به عنوان تک خوانان برتر تجلیل شد .

در بخش آهنگسازی و تنظیم نیز از محمد توحیدالاسلام برای ساخت موسیقی سرود قبله راز از کرمان، محمد ملکی اصل برای ساخت موسیقی سرود نماز از آذربایجان شرقی و محمود آقامحمدی برای ساخت سرود انتظار از خراسان رضوی عناوین برتر را کسب کردند .

گروه شمیم رضوان نیز به عنوان گروه منتخب مردمی در این جشنواره با آرای اعضای گروه های دیگر انتخاب شد .

در نخستین جشنواره سرود نماز و انتظار 200 گروه ثبت نام و 110 گروه آثار خود را ارسال کرده بودند که هیات داوران از بین این تعداد گروه 16 گروه را برای اجرای حضوری انتخاب و معرفی کرده بود .

این جشنواره به همت ستاد اقامه نماز استان سمنان و مشارکت گروه فرهنگی هنری آفتاب و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد .

گروه های برتر این جشنواره به ترتیب 40، 30 و 20 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره به عنوان جایزه دریافت کردند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر