کد خبر: 917416
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌ شرقی از راهیابی16 نفر به مرحله کشوری در بیست و سومین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز خبر داد.

عزیز جوانپور امروز اظهار داشت: بیست و سومین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت حدود 200 نفر از دانشجویان، کارکنان و استادان برگزار شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این دوره مسابقات در 10 رشته ترتیل، تحقیق، اذان، تواشیح، حفظ کل، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء، حفظ پنج جزء، حفظ جزء 30 و سه جزء برگزار شده، یادآور شد: از 200 نفر شرکت‌کننده، 16 نفر در رشته‌های مختلف این دوره به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجا‌ن‌شرقی با اشاره به اینکه مسابقات در سه بخش استادان، کارکنان  و دانشجویان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در بخش دانشجویان در رشته ترتیل غلامرضا قوچی، در رشته تحقیق فرهاد موذن و سمیرا مهدیان، در رشته حفظ 20 جزء محمدتقی اصدقی و فریبا زمانی، در رشته حفظ 10 جزء محدثه عابدی، در رشته حفظ پنج جزء الهیه موسوی، در رشته حفظ جزء 30 سجاد عباسی‌نسب، از واحد تبریز و در رشته اذان حامد عباسپور از واحد سراب سهمیه شرکت در مرحله کشوری را کسب کردند.

جوانپور در بخش دیگر سخنان خود همچنین با اشاره به منتخبان بیست‌ و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) واحد تبریز در بخش استادان گفت: در بخش استادان احمد شریعت در رشته ترتیل، اکبر شوقی در رشته تحقیق، رضا شاهی و سکینه محمدپور در رشته حفظ پنج جزء از واحد تبریز، در بخش حفظ 20جزء رعنا رستمی از واحد مرند به مرحله کشوری راه یافتند.

وی همچنین با بیان اینکه در بخش کارکنان در رشته ترتیل علی راشدی در رشته تحقیق میرسعید اوجاقی از واحد تبریز سهمیه شرکت در مرحله کشوری را کسب کردند، تصریح کرد: در این بخش در رشته اذان محمدحسین وطن‌پرست از واحد ممقان نفر اول مرحله‌ای استانی را به خود اختصاص داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر