کد خبر: 917358
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
گفت و گوی «جوان آنلاين» با کارگردان مریم مقدس(س) درباره عدم پخش سريال مستندش
شهريار بحرانی، فیلمساز نام آشناي سینمای ایران از نبود سرمایه گذار جهت پخش آخرین اثرش كه يك مستند 20 قسمتي است خبر داد.

سرویس فرهنگی جوان‌آنلاین - بهنام صدقی: مستند 20 قسمتي «حجاب راه رستگاری» به کارگردانی شهریار بحرانی با موضوع حجاب از منظر قرآن و در قالب مصاحبه با کارشناسان مذهبی و قطعات نمایشی برای پخش آماده شده است ولي به گفته اين فيلمساز هنوز نهاد يا شخصي حاضر به سرمايه گذاري جهت پخش آن نيست
شهريار بحراني، کارگردان ملک سلیمان (ع) و مریم مقدس (س) در گفت و گو با «جوان آنلاین» با اعلام اینکه سریالی که برای «حجاب» ساخته‌ آماده پخش است، اما سرمايه گذاري براي آن پيدا نمي شود، مي گويد: سریالی که برای «حجاب» ساخته‌ ام، 20 قسمت است. با نام «حجاب راه رستگاری». اين سريال درباره 13 آيه اصلي حجاب در قرآن و آيات پيراموني آن است كه مربوط مي شوند به موضوع اصلي عفاف و حجاب.

دنبال سرمایه گذار هستیم
وی در ادامه می‌ گوید: در حال حاضر «حجاب راه رستگاری» آماده است اما براي تامين مخارج آن دنبال سرمایه گذار هستیم. ما منتظر بوديم تا نهادهاي مختلف مربوطه به دولت ؛ سينما و تلويزيون در رابطه با اين كار ارزشي پيشقدم شوند اما متاسفانه اين كار تا به امروز مقدور نشد.

به بحث هاي معارفي و عرفاني حجاب پرداخته ايم
بحراني در پاسخ به سوال خبرنگار «جوان آنلاين» مبني بر اينکه موضوع و قصه اصلي فیلم «حجاب راه رستگاری» چیست و به چه مسائلی می ‌پردازد، می‌ گوید: موضوع اين فیلم در خصوص بحث هاي معارفي و عرفاني مربوط به حجاب است نه موضوعات و مسائلي اجتماعي آن كه اكثر مواقع در جامعه مطرح مي شود.

رعايت حجاب در تفكر
شهريار بحراني، کارگردان فیلم سینمایی ملک سلیمان نبی (ع) و مریم مقدس (س) با اعلام اینکه مسائلي هم كه از بعد اجتماعي حجاب در جامعه مطرح مي شود، به خاطر رفتارهاي تندي است كه در جامعه بر عليه موضوعات مربوط به حجاب طرح مي شود و واكنش هاي تندتري را ايجاد مي كند، تاكيد كرد: خداوند بارك و تعالي در قرآن كريم روش تشويق به رعايت حجاب را با كشاندن انسان به سمت طهارت قلب و رعايت حجاب در تفكر و ابعاد بالاتر انسان مطرح مي فرمايند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار