کد خبر: 917272
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبرداد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: این سازمان در سال جاری باید ۲۱ هزار شغل خالص ایجاد کند.

جهانگیر شاهمرادی در نشست خبری که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد گفت: فعالیت گسترده‌ای در این سازمان انجام می‌شود هرچند که با چالش‌های فراوانی نیز روبه‌رو هستیم.

وی در ادامه گفت: تحریم‌ها باعث شده در فعالیت خود با مشکلات فراوانی مواجه باشیم ولی امکانات زیادی در استان البرز بسیج شده است تا اثرات تحریم‌ها برای تولیدکنندگان و کارخانه‌ها کم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بخش دیگری به اقداماتی که در حوزه معدن انجام‌شده اشاره کرد و گفت: ۸۵ درصد معادن البرز سنگ کوهی و سنگی است و خوشبختانه فعالیت خوبی در این بخش انجام‌شده است. با توجه به چالش‌های پیش رو به دنبال آن هستیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

شاهمرادی به وضعیت معادن شن و ماسه در استان اشاره کرد و گفت: تمایل برای بهره‌برداری از شن و ماسه بسیار زیاد است ولی برخی از موارد مانند آلودگی زیست‌محیطی و آلودگی هوا مشکلاتی هستند که سد راه قرار دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام حوزه‌های که در سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند بسیار مهم و از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف ما این است کاری کنیم همه مشکلات مخاطبان حل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بابیان اینکه ایجاد ۲۱ هزار اشتغال خالص و جدید در سال جاری به این سازمان صنعت محول شده است، گفت: برخی مصوبات پس از تصویب به بانک‌ها ارجاع داده می‌شود.

شاهمرادی تأکید کرد: شاید برخی از مصوبات به دلیل وثیقه بانکی یا مواردی دیگر اجرایی نشود، در سال جاری ۱۵۱ مصوبه برای جل مشکلات واحدهای صنعتی تصویب‌شده است و اجراشده است.

وی همچنین تأکید کرد: همه مصوبات سال‌های ۹۵ و ۹۶ نظارت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: هیچ گزارشی مبنی بر اینکه واحد صنعتی تسهیلاتی دریافت کرده و در جای دیگر هزینه کرده است وجود ندارد و این اخبار شایعه است.

شاهمرادی بیان کرد: واحدهای صنعتی که در استان البرز وجود دارد را به طور جدی درحال بازدید هستیم و تا ۳۱ تیرماه تمام آمار اطلاعات تمام واحدهای خصوصی وغیر خصوصی  را وارد سیستم خواهیم کرد که این  کار  برای اولین بار در استان البرز انجام می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار