کد خبر: 917164
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
مدیر تیم‌های والیبال نشسته زنان و مردان در آستانه اعزام تیم به مسابقات جهانی هلند گفت: به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مردان در هلند هستیم، اما در زنان هدف قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر جهان است.
هادی رضایی

جوان آنلاین: هادی رضایی اظهار کرد: در رقابت‌های جهانی هلند که از روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه با حضور ۱۶ تیم در بخش زنان و ۱۶ تیم در بخش مردان در شش نقطه هلند برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها تیم‌ها در چهار گروه چهار تیمی به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت از هر گروه دو تیم صعود خواهد کرد که اگر تیم زنان دوم گروه خود شوند، برای کسب جایگاه اول تا هشتم و اگر سوم گروه خود شوند برای کسب جایگاه نهم تا شانزدهم رقابت خواهند کرد.

وی افزود: هدف‌گذاری ما در بخش مردان تنها قهرمانی و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست که البته کار سختی است. زیرا تیم ها برای این که بتوانند سهمیه پارالمپیک را در این تورنمنت به خود اختصاص دهند، با آمادگی بالایی شرکت می‌کنند و قطعا با این شرایط کسب قهرمانی کار سختی خواهد بود.

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته زنان و مردان در پاسخ به این پرسش که چه جایگاهی را برای تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته زنان در مسابقات جهانی هلند پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت‌: تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته زنان در حال‌ حاضر در رنکینگ هفتم جهان و دوم آسیاست. ما اگر بتوانیم جزو هشت تیم برتر قرار بگیریم، کار بزرگی انجام داده‌ایم. به‌ هر حال هدفگذاری ما برای تیم‌ ‌ملی زنان بازی‌های پاراآسیایی جاکارتاست. مسابقات قهرمانی جهان هلند تدارکات خوبی برای محک تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته زنان در این بازی‌ها است تا بتوانند با آماده‌سازی خود در این تورنمنت شرایط خوبی را در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا برای قرار گرفتن در سکو و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو رقم بزنند.

رضایی همچنین در ارزیابی از حریفان جهانی زنان در هلند ‌افزود: در این رقابت‌ها تیم زنان در مرحله مقدماتی با تیم‌های اسلووانی، ایتالیا و چین همگروه است که تنها در برابر چین که نایب قهرمان پارالمپیک و قهرمان جهان است شرایط سختی خواهیم داشت، اما در برابر اسلووانی و ایتالیا باید به برتری دست پیدا کنیم تا بتوانیم جزو هشت تیم برتر جهان قرار بگیریم.

وی درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته مردان در جهانی هلند، اظهار کرد: تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته مردان در هشت دوره حضور خود در مسابقات جهانی دو بار سوم جهان، یک بار نایب قهرمان و پنج دوره قهرمان جهان شده است. بدون شک در نهمین دوره حضور خود در این مسابقات تنها به دنبال قهرمانی خواهیم بود. ما در حال‌ حاضر رنکینگ جهان را در اختیار داریم و باید حضور قدرتمندی را در این رقابت‌ها داشته باشیم.

رضایی در پایان گفت‌: برای آماده سازی تیم‌ ‌ملی والیبال نشسته مردان تا به امروز هشت دوره اردوی آماده سازی و در بخش زنان نیز چهار دوره اردو برپا کردیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار