کد خبر: 917021
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
فرماندار پیرانشهر اعلام کرد:
فرماندار پیرانشهر گفت: پروژه جاده پیرانشهر- نقده با اعتبار 54 میلیارد تومان تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

سیدعلی ترابی با بیان اینکه آغاز کار دوبانده کردن جاده پیرانشهر- نقده از یک ماه پیش انجام شده است، اظهار کرد: فاز نخست آن در 27 کیلومتر است و هم اکنون در حال تجهیز کارگاه بوده و کار آسفالت، شن و ماسه و بتن آن را انجام می‌دهند.

وی افزود: این پروژه از سه راهی خالدار تا ورودی نقده آغاز به کار کرده و هم اکنون لاین شرقی جاده در حال انجام است و اعتبار پروژه نیز 54 میلیارد تومان بوده و علاوه بر آن قرارداد پروژه نیز سه ساله است اما پیمانکار قول مساعد داده که آن را سریع تر به پایان برساند.

فرماندار پیرانشهر تصریح کرد: در این رابطه هم اکنون آزاد سازی مسیر جاده نیز انجام و یک قسمت خاکبرداری شده و در حال شن ریزی است تا لاین نخست آن انجام گیرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه آبیاری تحت فشار شهرستان پیرانشهر، اظهار کرد: پروژه آبیاری تحت فشار که هم اکنون 90 درصد کارهای آن انجام شده با 420 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی که به اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده آغاز شده است.

ترابی خاطرنشان کرد: در این رابطه 13 هزار و 500 هکتار از اراضی بادین آیاد یک و جلدیان در حال انجام است و پیش ‌بینی می ‌شود تا هفته دولت به بهره برداری رسیده و امکان استفاده برای کشاورزان باشد.

وی گفت: هم اکنون تنها 270 متر باقی مانده که لوله آن به لوله اصلی وصل شود که در این صورت 100 درصد پروژه به پایان می‌رسد چون در زمینی بود که معارض داشته و در مالکیت ارتش بود.

فرماندار پیرانشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه از آب سیلوه این آب تزریق می شود، با افتتاح پروژه، کل اراضی پیرانشهر یعنی 13 هزار و 500 هکتار تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار می گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر