کد خبر: 916937
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
بعد از مرحله چهارم رقابت‎های تیروکمان جام جهانی که با حضور کمانداران کامپوند ایران برگزار می‎شود، ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی‎های آسیایی نهایی خواهد شد.
نهایی شدن ترکیب کمانداران اعزامی به جاکارتا بعد ازجام جهانی آلمان

جوان آنلاین: مرحله چهارم و آخر رقابت های تیروکمان جام جهانی از ۲۴ تیرماه به میزبانی آلمان و در شهر برلین آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. کمانداران ایران درحالی در این رقابت ها شرکت خواهند داشت که از مجموع سه مرحله گذشته این رقابت ها، در جام جهانی چین و آمریکا (مرحله اول و سوم) شرکت نداشتند و تنها به مرحله دوم این رقابت ها در ترکیه اعزام شدند. 

البته تنها اعضای تیم ملی تیروکمان در بخش کامپوند همراه با زهرا نعمتی که تنها کماندار ریکرو ایران در بازی های آسیایی به حساب می آید، به رقابت های جام جهانی آلمان اعزام می شوند اما آنچه اهمیت دارد این است که بر اساس نتایج به دست آمده در آلمان و با  لحاظ کردن عملکردی که کمانداران در رقابت های اخیر کاپ آسیا داشتند، ترکیب تیم ایران برای بازی های آسیایی نهایی خواهد شد. 

اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امیر کاظم‌پور و نیما محبوبی همراه با فرشته قربانی، راحله فارسی، پریسا براتچی، کیسا بایبوردی و مینو عابدی کمانداران کامپوند ایران در جام جهانی آلمان هستند. قرار است بعد از این رقابت ها و با توجه به نتایج به دست آمده و همچنین محاسبه عملکرد کمانداران در چین تایپه، یک نفر از ترکیب بانوان کنار گذاشته شود تا اینگونه ترکیب تیم اعزامی به جاکارتا نهایی شود.

تیم ملی تیروکمان ایران با ۱۳ کماندار شامل ۴ نفر در هر یک از بخش های کامپوند مردان و بانوان و ریکرو مردان همراه با یک نفر در بخش ریکرو بانوان در بازی های آسیایی شرکت می کند. 

تیم ملی تیروکمان ایران در رقابت های اخیر کاپ آسیا که در چین تایپه برگزار شد به سه مدال نقره و یک مدال برنز دست یافت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار