کد خبر: 916935
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال و بازیکن تیم رئال مادرید پس از کش و قوس های فراوان به تیم فوتبال یوونتوس پیوست.
رونالدو به تیم فوتبال یوونتوس پیوست/کریس: نیاز به چالش جدید داشتم

جوان آنلاین: کریستیانو رونالدو که از مدتها پیش صحبت از جدایی اش از رئال مادرید مطرح شده بود بالاخره امروز  با مبلغی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو به تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا پیوست. 

قرارداد رونالدو با بانوی پیر ایتالیا ۴ ساله خواهد بود و سالی ۳۰ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

مهاجم رئال مادرید درخواست جدایی به این تیم را داده بود و باشگاه مادریدی هم به درخواست او احترام گذاشت و برای جدایی رضایت داد.

رونالدو پس از جدایی از رئال و پیوستن به یوونتوس در بیانیه ای اعلام کرد: «درخواست جدای‌ام را از باشگاه اعلام کردم، احساس می‌کنم به یک چالش جدید نیاز داشتم. از هواداران، رئیس باشگاه و همه اعضای باشگاه ممنونم و ۹ سال شگفت انگیز را با هم داشتیم.

هم تیمی‌های فوق العاده‌ای در زمین و خارج از زمین داشتم. هواداران همیشه احساس گرمای خود را به من انتقال دادند. من در کنار آن‌ها سه لیگ قهرمانان اروپای پیاپی را فتح کردم و در پنج سال، چهار بار قهرمان اروپا شدیم و در کنار آن‌ها از نظر فردی، توانستم 4 توپ طلا و 3 کفش طلا بدست آورم.

در این 9 سال مقابل بازیکنان بزرگی بازی کردم، به آن‌ها احترام می‌گذارم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. رئال‌مادرید قلب من و خانواده‌ام را تسخیر کرد و همیشه سانتیاگو برنابئو را خانه خود خواهم دانست.»

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار