کد خبر: 916934
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: ۶۰۰ پروژه ورزشی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود.
استقلال و پرسپولیس به خوبی تامین شده‌اند

به گزارش جوان آنلاین به نقل از استانداری هرمزگان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی دولت برای ایجاد امکانات ورزش های همگانی و قهرمانی در سراسر کشور در حال انجام است، اظهار داشت: نزدیک به چهار هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در سراسر کشور وجود دارد که با تلاش های متعددی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفته از این تعداد ۶۰۰ پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: پروژه های بزرگی همچون سالن های ورزشی شش هزار نفره، استخرهای بزرگ و پیست های دوچرخه سواری نیز تا پایان سال ۹۸ در استان های مختلف کشور تکمیل خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز پروژه های متعدد ورزشی از هفته دولت تا دهه فجر سال جاری در عرصه های ورزش همگانی و قهرمانی در ایران اسلامی افتتاح می شوند.

سلطانی فر با بیان اینکه استان هرمزگان قهرمانان بسیاری در عرصه ورزش دارد، تصریح کرد: ورزشکاران خوبی از این استان در ارودهای تیم ملی حضور دارند که امید بسیاری به افتخار آفرینی آنها در عرصه مسابقات بین المللی وجود دارد.

وی گفت: در سال جاری رویدادهای مهمی برای ورزش کشور برگزار می شود که این رویدادها با جام جهانی فوتبال آغاز شد و خوشبختانه تیم ملی فوتبال ایران با تدابیر و هماهنگی و هدایت مناسب توانست نتیجه ای تاریخی در این مسابقات رقم بزند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در سراسر جهان شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در ادامه نیز بازی های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم که کاروان گسترده ای از ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در قالب ۴۰ رشته ورزشی در این رویداد حضور خواهند یافت و تعداد بانوان ورزشکار کشورمان نیز در این مسابقات افزایش چشمگیری می یابد که امیدواریم بتوانیم نتایج بسیار خوبی نیز کسب کنیم.

سلطانی فر بیان داشت: المپیک جوانان در کشور آرژانتین از دیگر مسابقات مهمی است که برای حضور در آن برنامه ریزی شده و همچنین در دی ماه نیز رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران از شانس های اصلی قهرمانی در این رقابت هاست.

وی با اشاره به وضعیت دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: این دو تیم نیز در بهترین شرایط قرار دارند و در فصل گذشته قهرمان جام حذفی و لیگ برتر کشور شده اند و به جمع هشت برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اند.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به لحاظ برگزاری اردوها، اسپانسرینگ و مربیان و بازیکنان خوب تامین شده و وضعیت خوبی دارند تا پشتوانه های خوبی برای فوتبال کشور باشند.

هرمزگان مستعد توسعه و تبدیل شدن به قطب ورزش های ساحلی است

استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان از استعداد و ظرفیت بسیاری برای توسعه و تبدیل شدن به قطب ورزش های ساحلی برخوردار است.

فریدون همتی در دیدار با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، عنوان کرد: ورزش عامل و ابزاری در جهت ایجاد نشاط و شادمانی و اتحاد در جامعه است.

وی ادامه داد: در جام جهانی فوتبال به خوبی نشاط مردم پس از بازی های خوب تیم ملی ایران و همچنین اتحاد ملی در حمایت از این تیم را مشاهده کردیم.

استاندار هرمزگان افزود: استان هرمزگان نیز از استعدادهای ورزشی بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با سرمایه گذاری مناسب بر روی این ظرفیت ها و ایجاد امکانات و تجهیزات مناسب در عرصه ورزش استان شاهد شکوفایی بیشتر این استعدادها باشیم.

همتی تصریح کرد: ورزش های آبی و ساحلی از جمله ظرفیت های بزرگ هرمزگان هستند که این استان با برخورداری از سواحل طولانی و 14 جزیره زمینه مناسبی برای توسعه و تبدیل شدن به قطب این ورزش ها را دارد و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان به این مقوله در استان توجه کافی را داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار