کد خبر: 916887
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه جدایی امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال صحت ندارد، به خبر جلسه‌اش با سعید معروف کاپیتان تیم ملی واکنش نشان داد.
واکنش رئیس فدراسیون والیبال به جلسه با سعید معروف و جدایی خوش‌خبر

رئیس فدراسیون والیبال درباره جلسه روز گذشته خود با سعید معروف بود، گفت: جلسه ای با معروف نداشتم. چه ربطی دارد که بخواهم با معروف جلسه ای برگزار کنم.

او همچنین درباره شایعات مبنی بر اختلافات با خوش خبر و جدا شدن او از تیم ملی نیز گفت: این خبر نیز کاملا کذب است.

در هفته های گذشته اخباری مبنی بر اختلاف فدراسیون والیبال با افروزی (پزشک تیم ملی) منتشر شد و ضیایی راجع به این موضوع گفت: هیچ اختلافی وجود ندارد، افروزی به عنوان فیزیوتراپ کنار تیم ملی بود و او اجازه و اختیار دارد هر زمان و در هر مقطعی که می خواهد خداحافظی کند اما اختلافی وجود نداشته است. تا به امروز نیز افروزی مکتوب به من چیزی را اعلام نکرده است.

او در ادامه افزود: لازم است که بگویم هیچ اختلافی بین فدراسیون والیبال و افروزی وجود نداشته است. افروزی آنقدر آدم منضبطی است که اگر بخواهد انصراف بدهد این را به صورت مکتوب اعلام می کند که حتی این اتفاق نیفتاده است.

رئیس فدراسیون والیبال درباره انتشار لیست تیم ملی نیز پیش از موعد مقرر گفت: سرمربی تیم ملی، کادر خود را مشخص می کند و فدراسیون در آن دخالتی ندارد. درباره انتشار لیست تیم ملی نیز باید بگویم  این موضوع را پیگیری کرده و برخورد جدی با عامل انتشارش خواهیم کرد. در این باره یک بداخلاقی صورت گرفته و در حقیقت خیانت در امانت شده است.

او در ادامه  درباره حواشی به وجود آمده درباره سید عباسی نیز گفت: درباره انتخاب سیدعباسی نیز اگر سرمربی تیم ملی بخواهد با او تماس می گیرد و به او درباره حضورش سوال می کند. شما برای پاسخ به این سوال باید با خود سیدعباسی تماس بگیرید که آیا از او دعوت شده است، یا خیر. از طرفی دیگر سیدعباسی آنقدر منضبط و اخلاق مدار است که اگر به او بگوییم به عنوان سرباز در کنار تیم ملی حاضر باشد خواهد آمد اما جامعه این را برنمی تابد.

ضیایی در ادامه گفت: در رسانه ها بداخلاقی می کنند، با این کارها نه اهالی رسانه و نه فدراسیون به جایی نخواهند رسید. البته این را نیز بگویم که این کارها هیچ تاثیری به حال والیبال ندارد چرا که کاروان کار خود را انجام می دهد. یک تعدادی شیطنت می کنند و مثلا بازی را آغاز می کنند در حالی که صد تا از این اتفاق ها رخ دهد تیم ملی کار خودش را خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: افراد تیم ملی بصیر هستند که در دوران استراحت خود در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات هستند. آنها حتی تعطیلات عید خود را به انجام کارهای فیزیوتراپی پرداختند، این قبیل کارها هیچ تاثیری بر روی تیم ملی ندارد، این افراد به زعم خودشان فکر می کنند می توانند خللی در کار ایجاد کنند در حالی که زحمت بداخلاقی برای آنها است و تیم صحیح و سالم به همراه کادر فنی و بازیکنان روال خودشان را طی می کنند آنها زحمات خود را بیشتر می کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار