کد خبر: 916876
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری سنندج گفت: بر اساس گزارشات اولیه پارگی شیلنگ ترمز تانکرحمل سوخت علت وقوع حادثه بوده است که باید منتظر گزارش نهایی مراجع ذیصلاح باشیم.
جوان آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری سنندج گفت: بر اساس گزارشات اولیه پارگی شیلنگ ترمز تانکرحمل سوخت علت وقوع حادثه بوده است که باید منتظر گزارش نهایی مراجع ذیصلاح باشیم.

اکبر جوهری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری سنندج از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه خبر داد.

وی بیان کرد: بر اساس گزارشات اولیه پارگی شیلنگ ترمز تانکرحمل سوخت علت وقوع حادثه بوده است که باید منتظر گزارش نهایی مراجع ذی صلاح باشیم.

جوهری خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده و کمک راننده اتوبوس زنده مانده‌اند، اما راننده تانکر و تعداد زیادی از مسافران اتوبوس فوت شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: تانکر حمل سوخت مربوط به خود ایران بوده و اینکه گفته می‌شود تانکر و راننده آن از کشور عراق بوده است، صحت ندارد.

منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار