کد خبر: 916733
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
دبیرکل بنیاد مسکن مازندران از بازنگری ۱۵۰ طرح هادی روستایی در استان خبر داد.
محمد خانی نوذری با بیان اینکه از تعداد سه هزار و ۲۰۰ روستا دو هزار و ۴۷۵ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند گفت: طبق سرشماری ۱۳۴ روستا به تعداد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان افزوده شده است.
وی با بیان اینکه تهیه طرح در تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان انجام شده است افزود: در سال قبل بازنگری طرح هادی در ۱۵۰ روستای استان انجام شده است، اما طرح هادی ۴۰۰ روستا از افق ۱۰ سال گذشته است و نیاز به بازنگری دارد و تاکنون طرح هادی هزار و ۲۰۰ روستا در استان عملیاتی شده و از این تعداد طرح هادی ۴۰۰ تا ۵۰۰ روستا به پایان رسیده است.
وی با بیان اینکه در اجرای طرح هادی نسبت به میانگین کشوری عقب هستیم ادامه داد: بالا بودن هزینه‌ها و ارزش افزوده و عدم عقب نشینی سبب شده تا نسبت به میانگین کشوری عقب باشیم.
نوذری گفت:: یکی از مشکلاتی که در روستا‌ها داریم، تغییر کاربری و ساخت و ساز‌های غیرمجاز است و اگر طرح هادی بازنگری شود به حل مشکل کمک می‌کند.
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران افزود: سال قبل در ۶۰۰ روستا طرح هادی با ۸۳ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد و تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات استانی و ۱۰۰ درصد اعتبارات ملی تخصیص یافته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار