کد خبر: 916645
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
به زودی؛
دبیر اجرایی نخستین جشنواره میوه های فصلی از برگزاری نخستین جشنواره میوه های فصلی در ارومیه خبر داد.

ناصر رکاب، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه به عنوان قطب کشاورزی و انواع میوه های فصلی به ویژه در فصل تابستان را در دل خود گنجانده است، اظهار کرد: بر این اساس شهرداری ارومیه در جهت معرفی پتانسیل های کشاورزی و مشتقات تولیدی آن، توسعه صنعت گردشکری و جذب سرمایه گذار و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری نخستین جشنواره میوه های فصلی در تیر ماه امسال خواهد کرد.

وی بیان کرد: این جشنواره از 21 لغایت 29 تیرماه سال جاری در دهکده ساحلی و تفریحی چی چست برگزار و همچنین زمان بازدید از محل جشنواره از ساعت 16 الی 24 شب است.

رکاب با اشاره به فضا سازی محوطه برگزاری جشنواره نخستین میوه های فصلی، گفت: فضا سازی جشنواره با هدف ایجاد محیطی دلنشین و ثبت خاطرات دل انگیز برای شهروندان در طول جشنواره های گذشته صورت گرفته و در این جشنواره با توجه به نوع جشنواره، المان های مناسبتی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نصب می شود.

وی عنوان کرد: در طول برگزاری جشنواره میوه های فصلی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نشان دادن آداب و روسوم جشن ها و برنامه فرهنگی اجرا می شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه بیان کرد: در جشنواره میوه های فصلی ، 150 غرفه در بخش های مختلف چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی، میوه های فصلی و مشتقات آن به متقاضیان واگذار شده است.

ویبا اشاره به ثبت نام غرفه های نخستین جشنواره میوه های فصلی، بیان کرد: ثبت نام غرفه ها همچنان تدوام دارد و علاقمندان می می توانند جهت ثبت نام به دبیرخانه نخستین جشنواره میوه فصلی در محل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری واقع در میدان انقلاب -ساختمان شهرداری مرکزی بصورت حضوری مراجعه و یا با شماره تماس 044-33431208 تماس حاصل کنند .

رکاب خاطرنشان کرد: این جشنواره نیز به مانند سایر جشنوارهای شهرداری با استقبال باشکوه مردم برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود جشنواره با استقبال بیش از 250 هزار نفر بازدید کننده مواجه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر