کد خبر: 916543
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
برای نخستین بار انجام شد :
نخستین گردهمایی گردهمایی اتومبیلهای کلاسیک ، آفرود، شهری و موتورسیکلاتهای کراس و ATV به همت معاونت فرهنگی شهرداری اسلامشهر برگزار شد .
محمدرضا عباسی

نخستین گردهمایی اتومبیلهای  کلاسیک ، آفرود ، شهری و  موتورهای ATV  به مناسبت  گرامیداشت شهدای هفتم تیر به همت  معاونت فرهنگی ، اجتماعی شهرداری اسلامشهر و  با همکاری فدراسیون  اتومبیلرانی و  موتورسواری  جمهوری اسلامی ایران و هیات  اسلامشهر  در مجموعه پارک بحران این شهر برگزار شد .

 در این مراسم که  با حضور ورزشکاران و  علاقمندان به  مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری و  جمع کثیری از شهروندان و خانواده های اسلامشهری حضور داشتند ، قهرمانان  وورزشکاران  این رشته ورزشی  با اتومبیلها و موتورهای خود  به انجام حرکات نمایشی  در پیستهای تعیین شده پرداختند .

مجید صیدی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری اسلامشهر ونایب رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری این شهرستان ،درحاشیه این گردهمایی درگفتگوبا خبرنگار فارس،اظهارکرد: به منظورترغیب خانواده ها به استفاده از برنامه های  تفریحی و ورزشی بصورت خانوادگی ،نخستین گردهمایی اتومبیل های کلاسیک ،آفرود و موتورهای ATV در شهرستان اسلامشهر برگزار شد .       

صیدی  بیان کرد: هدف از اجرای این گردهمایی ضمن ایجاد روحیه شاد برای شهروندان و خلق یک روز به یاد ماندنی برای خانواده ها،معرفی پار ک  بحران شهراسلامشهر وامکانات و پتانسیل های این مجموعه  برای  استفاده  شهروندان در مواقع  وقوع بحران در منطقه  است .

ایجاد پیست دائمی اتومبیلرانی در اسلامشهر

وی افزود:با توجه به  ابراز علاقمندی  شهروندان و جوانان  این شهر و وجود استعدادهای بلقوه و ناشناخته  در این رشته ورزشی و نیزحضور تعدادی از قهرمانان  اتومبیلرانی و موتور سواری  در این شهرستان ،  بنا داریم با همکاری و مساعدت  مسئولین ، بزودی پیست دائمی اتومبیرانی و موتور سواری  را در  در سطح شهرستان راه اندازی  نماییم .

نایب رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان اسلامشهر،خاطرنشان کرد: درهمایش امروز  تعدادی ازقهرمانان اتومبیرانی و موتورسواری  کشور واستان تهران با حضور خود و اجرای حرکات نمایشی ، لحظات  شاد و مفرحی  را برای حاضرین خلق کردند که مورد  استقبال بی نظیر شهروندان  قرار گرفت.

لازم یه ذکر است که در نخستین  گردهمایی اتومبیلهای کلاسیک ، آفرود و موتورهای ATV  بیش از هزار  اتومبیل  کلاسیک  قدیمی و جدید در مدلها و طرحهای مختلف به نمایش در آمد و همچنین تعدادی از  قهرمانان  موتور سواری با انجام حرکات نمایشی پرداختند وقهرمانان  اتومبیل رانی نیز  در پیستهای تعیین شده با خودروهای آفرود و خودرهای شهری  نمایشهای  مختلف  اتومبیلرانی و تایمگیری را  اجرا نمودند و در ادامه هواپیماهای مدل در آسمان منطقه به پرواز در آمده و به اجرای  نمایشهای جذابی  پرداختند.

 

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک اسلامشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
به نظر شما مسئله مردم اسلامشهر نمایش تجملی ماشینهاست ؟
خدا وکیلی بیخود نیست که هیچ چیزی تو اسلامشهر عوض نمیشه ، اوضاع مردم بهتر که نمیشه ، روز به روز اختلاف طبقاتی بیشتر میشه ، مردم چی میخوان ؟ شما چی میگید؟
به فکر حق ناس نیستید ، به فکر یه وجب جایه بدون ماشین های لوکس باشید .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر