کد خبر: 916525
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز خبر داد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تبریز با 28 پله صعود رتبه 17 در بین شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی کشور را به خود اختصاص داد.

اصغر عسگری اظهار داشت: در چهارمین دوره ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی، آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه با 28 پله صعود نسبت به سال قبل در رده 17 و بالاتر از تمام دانشگاه‌های کشور قرار گرفته است.

وی، به بیان اینکه اکثر مراکزی که بالاتر از دانشگاه تبریز قرار گرفته‌اند، بخش خصوصی هستند، تصریح کرد: آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه این جایگاه را دربین 174 مرکز به دست آورده است.

عسگری یادآور شد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی که در راستای رتبه‌بندی عملکرد مراکز عضو در سال 96 بوده است، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تبریز با کسب 21/469 امتیاز جایگاه 17 را کسب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز اضافه کرد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تبریز همچنین در سال گذشته توانسته بود در 17 پارامتر شیمی، عنوان معتمد سازمان محیط زیست کشور را به‌دست آورد که در حال حاضر تعداد پارامترهای قابل اندازه‌گیری این آزمایشگاه که مورد تأیید اداره کل محیط زیست است به 29 پارامتر رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر