کد خبر: 916523
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
تذکر شدیدالحن استاندار آذربایجان‌شرقی به بانک‌های عامل
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملکرد ضعیف و نزدیک به صفر بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات فراگیر به طرح‌های اشتغال از سامانه کارا گفت: بانک‌هایی که نمی‌توانند به وظایف خود عمل کنند، استان را ترک کنند.

مجیدخدابخش  در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: بارها به بانک‌ها نسبت به عدم همکاری‌های مناسب آنها تذکر داده‌ایم و امروز از معاونت اقتصادی می‌خواهیم به این بانک‌ها تذکر کتبی بدهند که ما بانک‌هایی را که در نبرد اقتصادی همراهی ندارند، به عنوان ستون پنجم دشمن می‌شناسیم.

 وی افزود: مدیرانی که در این وضعیت ناگوار اقتصادی جامعه، همراهی‌های مورد انتظار را نمی‌کنند از نظر ما هیچ فرقی با ترامپ، نتانیاهو و آل سعود ندارند و باید استان را ترک کنند.

خدابخش، با یادآوری اینکه بنگاه اقتصادی وجود دارد که به میزان 180 میلیارد تومان در یکی از بانک‌ها سپرده‌گذاری کرده، تصریح کرد: لازم است بنگاه‌های بزرگ سپرده‌های خود را از بانک‌هایی که در ارائه تسهیلات مصوب کوتاهی می‌کنند، خارج و در جای دیگر سپرده‌گذاری کنند.

این مسوول اذعان داشت: از مدیران انتظار داریم در این شرایط بصیرت داشته باشند، اینکه بعد از چهار ماه میزان پرداختی و عملکرد بانک‌ها صفر باشند، مایه شرمندگی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نسبت به وجود توجیه اقتصادی طرح‌های ارائه شده توسط بانک‌ها و مشاوران اقتصادی تذکر داد و افزود: ما باید رقم مصوب طرح‌های اشتغال را جذب کنیم و برای تحقق این امر بانک‌ها و شرکت‌های مشاوره معتبر باید توجیه اقتصادی طرح‌ها را بررسی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر