کد خبر: 916521
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
دبیر ستاد یادواره شهدای روستای استیلی(اسطلو) خبر داد
روز پنجشنبه 21 تیرماه، مراسم یادواره شهدا در روستای استیلی (اسطلو)در شهرستان سراب،با حضور حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید کشور برگزار می شود.

مصطفی قهرمانی دبیر ستاد یادواره شهدای روستای استیلی(اسطلو) در شهرستان سراب با اشاره به جزئیات برگزاری این یادواره شهدا اظهار داشت: طی برگزاری جلسات متعدد مقرر شد که روز پنجشنبه 21 تیرماه، مراسم گرامیداشت شهدای روستای استیلی با حضور حمید استیلی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در این روستا برگزار شود.

وی ادامه داد: این مراسم به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل های امروز با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان،ایثارگران، یوسف داودی نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی،مسئولان لشکری و کشوری در مسجد روستای استیلی(اسطلو) در شهرستان سراب برگزار می شود.

قهرمانی با بیان اینکه این مراسم به مدت 20 دقیقه از شبکه استانی آذربایجان شرقی پخش خواهد شد، گفت: مسئولان شهرستان سراب و همچنین آذربایجان شرقی برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی نموده اند.

دبیر ستاد یادواره شهدای روستای استیلی(اسطلو)، با اشاره به جزئیات حضور حمید استیلی در این مراسم یادواره شهدا اظهار داشت: حمید استیلی مدیر تیم ملی امید کشورمان اصالتا اهل شهرستان سراب و روستای استیلی است و این نخستین بار است که به زادگاه پدری اش سفر می کند و طی مصاحبه های مختلف، اعلام کرده بود که اشتیاق زیادی برای دیدن روستای پدری اش دارد و برگزاری مراسم یادواره شهدای روستای استیلی بهترین فرصت برای دعوت از این اسطوره فوتبال کشورمان بود تا به همراه برادرش سعید استیلی که یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس است، زینت بخش مراسم یادواره شهدا باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر