کد خبر: 916498
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری دو‌گرداننده باندی معروف به عینک دودی با ۴۴ فقره سرقت از منازل مسکونی مردم در مشهد خبر داد.
سردار قادر کریمی گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از خانه‌های مسکونی در خیابان‌های شهید رجایی و بلوار سرخس مشهد و اعلام شکایت مال باختگان، دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع و دستگیری عاملان این سرقت‌ها صادر شد و کارآگاهان مبارزه با سرقت پایگاه شرق پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ بیات مختاری وارد عمل شدند و با تحقیق از چند محل مورد دستبرد به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی متهم شد. وی گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی این گرداننده باند را پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش واقع در بلوار حر دستگیر و در بازرسی از منزل او مقدار زیادی لوازم سرقتی کشف کردند. پلیس در مرحله دوم این عملیات همدست متهم را نیز شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.
وی اظهار داشت: پلیس در بازرسی از مخفیگاه این متهم نیز دودستگاه بی‌سیم دستی و ۱۰۰‌عدد عینک دودی، یک عدد باتوم فلزی و مقادیر زیادی طلا و اموال مسروقه کشف شد.
سردار قادر کریمی گفت: این متهمان تا کنون به ۴۴‌فقره سرقت از خانه‌های مردم اعتراف کردند و تحقیقات با دستور مقام قضایی ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار