کد خبر: 916452
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
معاون عمرانی استانداری بوشهر از اختصاص ۴ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در راستای عمران و توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر خبر داد.
مهرداد ستوده گفت: از این میزان اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال برای عمران و توسعه چهارشهر خورموج، کاکی، شنبه، بادوله و روستا‌های دارای دهیاری شهرستان دشتی هزینه شده است.
وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای عمران و توسعه شهر‌ها و روستا‌ها گام‌های مهمی برداشته که باید به مردم اطلاع رسانی شود.
معاون عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت گردشگری در توسعه مناطق ادامه داد: طرح توسعه گردشگری روستایی از برنامه مهم استان بوشهر و شهرستان دشتی در این بخش پیشرو است.
ستوده بیان کرد: پارسال روستای فقیه حسنان شهرستان دشتی در قالب طرح بوم گردی روستایی یک‌هزار گردشگر داخلی و ۱۵۰ گردشگر خارجی از کشور‌های اروپایی و آسیایی داشته است.
وی اضافه کرد: شهرداری گناوه در خصوص جذب گردشگر رتبه برتر استان بوشهر را کسب و از محل جذب گردشگر در نوروز امسال ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درآمد داشته است.
معاون عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر در نوروز ۹۷ بعد از استان‌های گیلان و مازندران در حوزه گردشگری مقام سوم کشور را کسب کرد و از استان‌های خراسان رضوی، فارس، تبریز و اصفهان پیشی گرفت.
ستوده گفت: امسال میزان گردشگری در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
معاون عمرانی استانداری بوشهر تأکید کرد: با توجه به بحران آب و برق در سال‌جاری اعمال مدیریت مصرف از جانب مردم برای پیشگیری از مشکلات قطعی آب و برق ضروری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار